Tuesday, October 21, 2014

Kenduri kahwin lagi ?

8:20 AM No Comments


Assalamualaikum, Sabtu lalu aku berkesempatan untuk memenuhi jemputan sepupu aku yang telah selamat di nikahkan. Majlis perkahwinanya berlangsung di Dewan serbaguna, Presint 16, Putrajaya. Persoalanya , bila pula giliran aku ? setiap kali ke Majlis perkahwinan soalan itu merupakan soalan wajib yang di tanya oleh sanak saudara. Terkesima dengan soalan itu apa yang boleh di buat ialah senyum, gelak dan jawab belum sampai jodoh lagi, itu ja skema jawapan yang ada dalam fikiran aku. Insyallah kalau ada jodoh sampailah kad jemputan yer. 


Dengan mak tersayang.


Dengan kak anim pula.


Mak , kak anim dan aku yang comel. erkk..


Yusman, kak ida & abang dauf tengok mana tu ?


Kak anim & Malina


Pengantinnya, mukhsin & pasangan


Nasi kenduri, memang sedap masak lemak ikan masin



 Sup Gearbox kot.. terbaik


Cendol pon ada, memang sedap ! 



0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger