Sunday, July 15, 2012

Semakan Daftar Pemilih 2012

10:31 PM 1 comments



Assalamualaikum.. semua.. tengah buat apa tu ? buat la apa-apa pon, yang jangan lupa tanggungjawab kita sebagai rakyat malaysia .. apa yang aku mengarut ni kan? hehe.. sebenarnya kepada sesiapa yang dah daftar mengundi tu boleh la wat semakan untuk memastikan butir-butir penerangan itu betul. Bagaimana caranya ? Boleh ke laman web SPR :- 





Selamat Menyemak ! 


Read More...


Ceria ! bersama Padi Merbok

6:07 PM 1 comments



Assalamualaikum.. Kali ni bergambar dengan Padi Pulak  haha.. Lepas saja pegi chalet terapung terus singgah di kawasan sekitar sawah padi,.. Nyaman sungguh suasana kat sawah, sambil di belai oleh tiupan angin-angin hehe.Terbaik la !  Nak p lagi ! Jom kita p ramai-ramai. :)



Sekitar Kawasan Padi






Naimah nak terbang p mana ?




Aku tak mampu terbang :(



Jelapang padi Indah, with aidel,rubi,nada,naimah & jaja





Menyorok di celah-celah padi




Suasana Sangat nyaman :)




Peace ! :) Kami bukan pasukan sorak




Cantik Shoot ni :)



Old School... :)



Ni bukan Kumpulan K-POP, hehe



Habis sudah.. ! 



Read More...


Agro Pelancongan Chalet Terapung PPK Merbok, Kedah

5:36 PM No Comments



Assalamualaikum.. Kali ini kisah Chalet Terapung pula. Banyak betul kisah aku ni. Kali bukanlah bermalam di sana, tapi bergambar saja di sana, Kalau nak ikutkan kawasan tempat ini, persekitarannya memang sesuai untuk bercuti bersama keluarga, santai tempat dia. Rasanya tempat ini boleh jadikan salah satu pilihan untuk bercuti bersama keluarga, kos pon tidaklah begitu mahal , disamping menghirup udara segar, orang ramai juga boleh mengadakan pelbagai aktiviti lain di Chalet terapung ini, seperti memancing, BBQ  dan lain-lain lagi. Apa pon kami ke situ just nak bergambar.. hehe. ala2x model tu.. Kepada yang berminat boleh la ke Chalet Terapung ni .. 



Chalet Terapung, Merbok




Bersama mereka, Nada, Naimah, Aidel, Rubi, areda, Jaja & Aku






Sekitar Chalet Terapung




Friendship Never Ends 




Sweets Couple : Sofwan & John Redland




Apa yang terjadi telah pun terjadi





Naimah & Padel 





Black & White, with Naimah, aku & Aidel






Kami Kumpulan BIS ! :)





Seronok nampak ?



Memburu Impian ! 




FRIEND


OK.. itu saja untuk kali Ini.. :) Jumpa Lagi !!! 


Read More...


Piala Malaysia 2012 : Pasukan - pasukan yang akan bermain di Piala Malaysia 2012

2:15 PM 1 comments




Assalamualaikum.. Semua ! Liga Super 2012 telah pun berakhir.. yang berlalu biarkan berlalu.. kini tumpuan kita di Piala Malaysia 2012. Semoga berjaya kepada semua pasukan yang akan bermain di Piala Malaysia 2012. Pasukan mana menjadi pilihan aku ? Sudah pasti pasukan KEDAH DARUL AMAN.. semoga lebih sukses dalam Piala Malaysia 2012. 


Antara Pasukan yang akan bermain di Piala Malaysia 2012 :- 



All the Best Untuk Semua Pasukan ! 




Read More...


Doa Pendekat Jodoh

1:08 AM No Comments




Assalamualaikum semua.. Sapa yang tak kawen lagi ? Jom amalkan Doa ini :) 


Selain dari berdoa kita juga perlulah berusaha.. 


Read More...


38,549 Pelajar mendapat tempat di IPTA sesi 2012/2013

12:26 AM No Comments








Assalamualaikum.. Tahniah kepada semua yang berjaya menjejakan kaki ke Universiti, kepada yang tidak berjaya cuba lagi mungkin tiada rezeki untuk kali Ini. Seramai 38,549 lepasan Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM), Matrikulasi dan Asasi berjaya mendapat tempat Di Institusi Pengajian Tinggi Awan (IPTA) untuk mengikuti program Ijazah pertama bagi sesi akademik 2012/2013. Jumlah ini mewakili 73.5 % peratus daripada 52,430 calon yang layak serta melepasi Syarat Am Universiti dan Syarat Khas Program Pengajian. Tahniah sekali lagi di ucapkan, gunalah peluang ini sebaiknya, bukan senang untuk menjejakan kaki ke Universiti, manfaatkan peluang yang ada. Akhir sekali, Selamat Maju Jaya ! Usaha Tangga Kejayaan :) 


Sumber Maklumat : Berita Harian Online 


Read More...


Kelantan, Juara Liga Super 2012

12:12 AM 1 comments



Assalamualaikum, Tahniah ! kepada Pasukan Bola Sepak  kelantan kerana berjaya mengekalkan kejuaraannya .. Dengan memunggut 60 mata secara keseluruhannya kelantan disahkan sebagai juara liga super 2012, apabila menamatkan perlawanan ke 26 ,selepas  menewaskan pasukan Sarawak 3 - 1. 


Tamat 26 Perlawanan Kesemua pasukan..

Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger