Monday, July 9, 2012

Jom bermain dengan Bayang

11:57 PM No Comments


Assallamulaikum.. Jom bermain dengan bayang ! :) Sangat kreatif otak manusia ni .. Jom tengok !!!! 






Read More...


Aku hanya berkongsi

8:42 PM 1 comments





Assalamualaikum... apa yang aku kongsi ? sebenarnya macam ni.. biasalah di fb, aku suka berkongsi pekara2x yang membawa kepada kebaikan... aku pon tak kisah kalau ada yang cakap, "diri sendiri tak betul nak kongsi  benda-benda baik mcm tu" aku tak kisah pon orang nak kata apa.. kita tak akan sempurna di mata manusia.. buat jahat salah, buat baik pon salah.. biarlah kita sendiri dengan niat yang baik berkongsi pekara-pekara yang menyeru kepada kebaikan.. Dekat blog ni pon kadang2x aku suka shared juga benda2x cm ini.. so, hak berkongsi hak aku.... jangan kata apa la.. klu tak suka tak payah baca kan? hehe.. sebenarnya ini bukan marah tapi cuma luahan perasan untuk jelaskan kepada semua... so, klu kat fbm blog tu kongsilah pekara-pekara yang menyeru kepada kebaikan.. sambil online , sambil berdakwah.. betul tak ? semoga berjumpa lagi !  :)





Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger