Friday, October 12, 2012

Kelantan membenam Selangor untuk mara ke FINAL Piala Malaysia 2012

11:31 PM 1 comments








Assalamualaikum, Tahniah !  Pasukan Kelantan kerana berjaya mara ke Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2012, dengan kemenangan 2-0 pada aksi separuh akhir kedua dan 3-0 secara argregat. Menanti Pasukan kelantan iaitu Pasukan ATM, yang rata-ratanya di barisi oleh Skuad negara. Walaupun apa pun perlawanan malam ini sangat menarik apabila kedua pasukan saling membalas serangan, nampaknya misi 33 selangor kini lebur di tangan Kelantan.  Apa pun sekali lagi tahniah di ucapkan kepada pasukan kelantan atas kemenangan bergaya pada malam ini. Jumpa di Stadium Shah Alam, 20 Oktober ini. :)


Read More...


Pendekar Alaf Melinium

8:24 PM No Comments




Assalamualaikum semua, sihat ? semenatara menuggu perlawanan Kelantan vs Selangor malam ini, saya nak memperkenalkan Pendekar Alaf Melinium 2012 , Pernah dengar tak ? memang tak pernah dengar sebab saya tipu, tapi nak tengok tak ? Jom tengok ! 




Haha.. Inilah dia Pendekar Tersesat Alaf ini, sebenarnya ini adalah gambar aku masa masuk pertandingan Nyanyian lagi Asli , Program Intergrasi Nasional (PIN) 2012  , Di UiTM, Dungun Terengganu. OK, lah, Jom sambung main facebook sambil menunggu jam 8.45 , Perlawanan Bola Sepak , Kelantan vs Selangor, Pulun Kedah Pulun ??? .......



Read More...


ATM Beraksi Cemerlang ! Mara ke Final Piala Malaysia 2012

12:42 AM No Comments







Assalamualaikum semua. Fuhh, penat tengok bola sepak malam ni. 97 minit tambah 30 minit tambah penalti. Berapa lama dah... hehe.. Begitulah minit perlawanan malam ini antara ATM dan LIONS 12  yang berkesudahan dengan penalti, walaubagaimanapun Lions membuka jaringan seawal minit ke 27, Skuad singapore nampak yakin ke final selepas ATM tidak berjaya menjaringan gol sehingga minit ke 90, tapi tuah marlon yang telah berjaya menjaringkan gol pada minit ke 97, membawa nafas baru kepada pasukan ATM. Pada minit tambahan tidak banyak aksi yang di tunjukan berikutan kebanyakan pemain sudah keletihan, keputusan 1-1 sehingga tamat masa tambahan. Penentuan penalti merupakan saat yang paling mendebarkan , tapi ianya berkesudahan dengan ATM 5 - LIONS 12 -4, sekaligus menamatkan kemarau 40 tahun ATM untuk melangkah ke Final Piala Malaysia 2012, Perlawanan malam ibarat Malaysia vs Singapore , kerana kebanyakan pemain adalah wakil negara masing-masing. manakala buat Hairudin Omar ini adalah final ke -5 baginya dan ke-4 berturut-turut iaitu pada tahun 2001, 2009,2010, 2011 dan 2012, adakah tuah Hai-O kali akan membawa pasukan ATM menjulang Piala Malaysia ? sama-sama kita saksikan. 



Suasana di Stadium




Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger