Sunday, December 25, 2011

Mandrin Night Show : Dikir Barat

11:28 PM No Comments







Aku dan dia......




Assallamualaikum... ni hao ma ? eh ckp mandrin plop.. hehee bkn pa... tajuk pon mandrin show kan ?? hehee... kali kami berdikir barat hahaha.. aku ni sbg pemain muzik.. padahal satu pa pon x taw hahaa.. belasah ja.... hehee... kami berlatih mandrin sbb wajib... hehee... kami semua relakan hati ja wat.. huhuh.. ye la dgn asignmnt yg bnyk... Finaly , mlm tu kami present yg terbaik... n kami enjoy... selepas semua kumplan wat persembahn.. kami mmg x jangka leh mng ..


Tiba-tiba...........................................


Pakaian terbaik jatuh kepada Bis 5a, 5b , 5c.... fuyoooo... cm x caya  ja... huhu.. amat bersyukur dan gembira sekali pada mlm  itu.. huhhuhh.... segala penat .. da juga hasilnya... huhuhu....sekurang-kurangnya mng hehee kan ??? pa2x pon tahniah kepada pemenag.. anda mmg terbaik..... yg sedihnya sem depan x da mandrin dah.. huhuhu.... pa2x pon ... zaijian !!!!





Wajah - wajah pemenag pakaian terbaik : 




Mimi , angah , farah  aku n ira...




Mcm penari kebudayaan sudah...





Wajah ceria.....




Anugerah.. pakaian terbaik !





Zarul, sha n jue...




Jejaka n Wanita Malaysia...




Hehe.. cantik...



 " To all of u... We have do our best "


Congrates !



Read More...


BLIBS dan Gen-LIS : Meletop

11:01 PM No Comments







Assalamulaikum semua.. kali nak cita psal program jalinan ukhuwah..... ni merupakan pertama kali program sebegini dalam aktiviti BLIBS....  Best la jugak program ini.. dpt kenal kawan2x dari kos yg sama dan berlainan cawangan... hehee... selain itu dapat mencari jodoh..hahhaa .. x da  la.... Program adalah bertujuan untuk berkongsi pendapat antara pihak Blibs dan Gen-Lis... hmm...

Program mcm ni la.. yg baik untuk kita perbaiki kelemahan dan kekurangan kita di masa akan datang .. terima  pendapat org lain... hehee..  Beberapa aktiviti sukan telah di jalankan antaranya, Futsall dan bola jaring.. kedua2xnya di menangi oleh pihak blibs... horeyyy !... tujun sebenar aktiviti ini unutk mngeratkan lg ukhuwah antara kedua-dua pihak...

Dengan adanya program  ini , di harap kita dapat mnjalinkan ukhuwah yg  lebih erat.. di samping memperbaiki kelemahan dalam organisasi masing2x.... pa2x pon genlis  terbaik... hehee... bnyk idea baru yg dpt dari mereka... hehe.. caiyookkk ! Jumpa lg !


Lampiran : BLIBS vs Gen-Lis



Makan itu penting...




Sempat lagi ? ...




Depa mai dah.....



Blibs n genlis.....




Skuad Blibs...




D' GOJES... Genlis....




We are Blibs...




Lelaki hot 2011, limited...




Lets together !




hamper tu... lepas ni shared k !




Pensyarah kesayangan kami....


OK.. SEE yA....

_____(* - *)_____








Read More...


Mandarin : Selamat Tinggal

6:57 PM 1 comments






Assalamulaikum... ari bru saja  kelas terakhir mandrin.. tayangan video....  wah letih wat video tu.. hehe x sangka dah 3 sem  aku amek mandrin klu nak ckp skit2x tu leh la... hahaha..... agak sedih mlm tu sbb x amek mandrin dah untuk sem depan huhu....sem ak rasa aku wat yg paling terbaik unutk score...  pa2x pengalaman amek bahasa ke tiga sngt menarik.. hehe .. go2x mandrin.....



Kenangan bersama laoshi... 



Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger