Friday, September 14, 2012

Senyum - Senyum Saja (3S) 2012

4:20 PM No Comments




Assalamualikum mari senyum bersama-sama ! 




Budi Bahasa Budaya Kita :) 


Read More...


Tolonglah faham !

3:31 PM No Comments






Assalamualaikum.. selamat Hari Jumaat, Penghulu segala hari.. Kalau hari jumaat, lelaki untung skit solat zohor yang 4 rakaat, di gantikan dengan Solat Fardhu jumaat yang 2 rakaat. Apa yang aku mengarut nie.. sebenarnya tak ada isu  panas pon.. Setiap kali jumaat mesti ada budak-budak bising, ada sekali tu aku  dah pernah sruh diam, tak kan setiap minggu nak ulang benda yang sama , lagipun nanti org cakap pulun lak.. lagipun ada org yang lebih tua, yang berhak untuk menegur budak-budak tu.. Kepada bapa yang bawa anak-anak  tu , sebelum nak p masjid nasihat siap-siap Masjid tu tempat menunaikan ibadat so, pandai-pandai lah suruh anak jaga adab, tertib ketika berada dalam Masjid. Kepada kanak-kanak masjid tu bukan tempat permainan, Faham mereka masih kecil, dari kecil la kita perlu membentuk anak-anak kita kerana melentur buluh, biarlah dari rebungnya.. Jika dah jadi rebung susah dah nak bentuk :). Pekara ini pekara serius ! :(


Read More...


Bloglist HASRULHASSAN.COM

11:08 AM 3 comments







Assalamualaikum selamat hari Jumaat ! Lama rasanya tak join bloglist. Kali ni join Bloglist HASRULHASSAN.COM. Nak Join ? KLIK SINI
Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger