Tuesday, April 3, 2012

Atas Bas...

9:50 AM 3 comments



Assalamualaikum.. Wah ! Cantik gambar ni... hehe... 



Yang nampak, nazrin, jamie, aku, kinah, tikah, kak sal & kak aishah 

Sekian :)

Read More...


Hot Spring, Poring , Kota Kinabalu , Sabah

9:45 AM No Comments



Assalamualaikum .. Mengimbau kenangan terbaik di Poring, KK, Sabah !


Nak p lagi la ... :)


Read More...


Bersiar - siar di Penang !

9:37 AM No Comments



Assalmualaikum ... Beberapa hari lepas aku baru saja p penang.. Saja jalan2x.. mulanya niat nak nek keta api.. tp kebetulan hari kami nak naik tu , kereta api lambat , naik bas  la jawabnya. Seharian di  Penang ! mmg tak larat la ari 2. Macam benda jadi hari 2.. haha.. Best la jugak.. Sape nak P  penang ? Jom ! :)



Dok atas Bas Rapid Penang, Maxie aidel, Roymax, dan yunus (aku)




At Komtar , dari kiri, Safiah, Ain, aku, Aidel dan Max..



Kami 3 saja ...



Dari kiri, safiah, Anisah, max, aku, dan Aidel..




haha.. nk balik sempat lagi main games..




Reti main ka ? 


OK .. itu saja !!  :)



Read More...


Bulan April Sudah

9:16 AM No Comments





WELCOME APRIL !


Assalamualaikum semua !.. Wah  pejam celik , pejam celik, tengok2x dah bulan April dah nie.. Cepat sungguh masa berlalu, " masa tidak menunggu kita kan? ". Apa perancangan bulan april ni ? semestinya lah meneruskan pelajaran yang bakal tamat tak lama lagi kan ? Insyallah ini dah masuk minggu kelima.. Oleh itu hanya tinggal 9 minggu saja lagi nak dok Uitm, Merbok nie.. Hehe.. Apa2x pon semoga kalian semua sihat2x saja ! Selamat datang Bulan April ! haaaa.. Amaran ! Jangan sambut April FOOL.. k ! Tu ja.. Entri kali ni.... 



Sekian :)


Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger