Saturday, October 27, 2012

Salam Aidiladha 2012 / 1433h

9:27 PM No Comments



Assalamualaikum semua kawan - kawan, Salam aidiladha buat semua Umat islam di bumi Allah s.w.t. Apa yang penting di sini bukanlah bagaimana kita menyambut Aidiladha, tetapi bagaimana kita menghayati makna sebenar aidiladha, makna sebenar korban. Kepada yang sedang makan danging korban tu jangan lupa selawat banyak-banyak dan bersyukurlah kerana dapat makan danging.. :) Saya ni kena tengok ja la... :) 




Read More...


Kerja ! Kerja ! Kerja ! la la la ...

9:03 PM 2 comments






Assalamualaikum semua, wah hari ini dah masuk dekat 2 minggu saya bekerja, buat masa ini masih boleh bertahan la, maklum lah kerja di luar bidang pengajian, tapi saya anggap ini semua sebagai cabaran dan peluang untuk saya menambahkan pengalaman kerja, maklumlah sekarang ini semua majikan mahukan pengalaman, memang susah untuk kita bermula dari " Zero ", tapi tidak ada yang mustahil asalkan kita mahu dan berusaha yang terbaik. Doakan segala urusan saya berjalan lancar amin.. :) Doakan saya terus sukses dalam bidang kerjaya saya dan dapat maju lebih baik di masa akan datang, Amin, Amin., Amin.....



Read More...


Perlawanan Piala Sumbangsih 2013: Kelantan vs ATM | 5 Januari 2013

8:54 PM No Comments




Assalamualaikum Piala Sumbangsih 2013 bakal berlangsung pada 5 Januari 2013, Di Stadium Shah Alam.  Pasukan mana Pilihan anda ? Kelantan atau ATM ? 


Kelantan VS ATM 




Read More...


Cuci Blog 27-10-12

12:11 PM 1 comments








Assalamualaikum, sekali lagi aku meninggalkan blog ini, dah dua minggu rasanya , maklumalah aku dah start kerja, tp mmg rindu nak berblog ni, so hari lah , sebab cuti ... Banyak yg terjadi dalam kehidupan aku sepanjang 2 minggu ini, banyak cubaan dan dugaan yg aku tempuhi, alhamdulillah, segala urusan di permudahkan oleh allah s.w.t. Di sini aku memang tak cerita segalanya biarlah hanya aku saja yang tahu. Apa2x pon Insyallah akan berjumpa aku lagi di entri yang akan datang, kepada semua, aku amat merindui kalian semua. Sesungguhnya saat belajar itu adalah paling indah berbanding alam pekerjaan :) . OK ! jumpa lagi di entri seterusnya ! 


Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger