Thursday, April 5, 2012

Hadiah Hari Jadi ?

11:19 PM 2 comments




Assalamualaikum... Apa hadiah hari jadi aku ? hmmm... kali ini dapat hippo !.. dari 3 org sahabat Ain, Anisah dan safiah.. Thanks a lot ! ... kalau semua nak tahu tu ja la hadiah yg aku dpt... Tapi sempena hari jadi aku da juga yg belanja makan hahaa.. Zulkifli Mh, Maxie Aidel dan max.. Ade yg tertinggal kah ?  hehe.. Anyway thanks, for the hippo and foods... Terima kasih tak terhingga atas ucapan dari kalian semua... ! 



Apa ada dalam ni ? 

|
|
|
|
|
|
|
 V

Cakkk !




  
Ada lagi satu !


Agak - agak apa ni ?

Jom try test tengok  !

|
|
|
|
|
|
|
V


Wah... Sweets Memory ! Thanks yaa !



Ok itu saja... Untuk kali ... sapa nak bagi hadiah lagi , 
amatlah di alu -alukan  :)

Sekian 

____(^ - ^)____



Read More...


Assignments dan Aku...

10:50 PM 1 comments



Assalamulaikum.. wah .. dah habis sudah  minggu kelima, cepat betul la.. hmm.. kalau dah minggu ke 5, ni fhm2x lah, asignmnt pon semakin bnyk.. aku ni mcm biasa , harus lah tak mula lg.. hmm ape nak jadi ni... nasib bek da kawan yg selalu remind aku, thanks la.. farah.. hahaa... dia siap bg list lagi.. aku aku sedar yg aku da asignmnt sebanyak tu hahahaha.... nak  tengok, banyak ka tidak ? Jom tengok ramai ! Yunus hg kena wat dah nie.. nt kalut plak... hahaa....



Wah ! Banyak nie !




All the bese babe ! All the best kawan-kawan ! :)



Credit to : 


Misfarah Ishak :)






Read More...


Salah Siapa ?

9:42 PM No Comments



Assalamualaikum semua, sekadar renungan bersama...



:)


Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger