Saturday, October 1, 2011

Menutup Aurat Bukan Membalut Aurat

2:25 PM 5 comments






Assalamualaikum... 
INI cuma peringatan untuk semua.... sama2lah kita kongsikannya...Harap perkongsian ini bermakna dan mmberi makna kepada dan pengajaran kepada semua...




Renungkan lah yerr....

Read More...


MDS Datang lagi....

1:47 PM 5 comments












Assalamualikum.. wah dah lama rsnya x berblog ni... tp kali cita pon x pnjg .. nak cita skit psal mds... aku kali x la begitu meriah sprt mds yg  lepas... sbb skit ja PM.... n gmbr pon x da ... huhuhuh.... sedih kan... tp nak cita jgk... kali ni aku jadi biro teknikal... saja nak mncuba n belajar.... biro teknikal bkn mudah kerjanya... ssh la jgk ...  tp setiap  biro da kelebihannya.... so klu dpt apa2x kerja pon ok ja la... hmmm.. yg pntiong niat kita.. nak buat  kerja tu.... huhu kan ?? hmmm aku rs ok ja  dok dlm  biro teknikal ni... hmmm... best la juga.. aku bermula dari 0.... n dibantu oleh farah.... n otai teknikal MAJID.....thanks coz bnyk mmbantu... heehe... MDS kali agak rileks la... student pon x bnyk ragam... ikut ja... flow pon snng.... everything is OK.... n snng nak urus bdak degree ni berbanding Diploma.... hehee.... kali PM... just 15 org ja... hehee... abg mus, kinah , farah , umie, syafiq , lutfi , majid , teha , robiah , aku , kaizan , mijie , rais , yam , hehe.. skit kan ? hmm pa2 pon setiap MDS msti da keistimewaan nya... hehe...mmg best la jugak... dok merapu dgn depa semua hehehe... aku harap dpt jd lagi PM.. fr the next sem... hehee yehaa !!!!!..... 
Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger