Friday, November 11, 2011

Pengumuman : Tarikh Keputusan Peperiksaan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) Tahun 2011

11:39 AM No Comments



Assalamualaikumm ....

 Keputusan UPSR ? hehe.. Good luck adek2x tahun 6.. Kepada yg berjaya tahniah ! Kepada yg kurang berjaya,,, Usaha lg.. Perjalanan anda masih jauh... jgn putus asa !.. Saya doakan yg terbaik untuk semua !



Read More...


Cerita di sebalik 11.11.11

12:10 AM 8 comments







Assalamualikum,...

OK.. Semua updated pasal tarikh ni..... 

Aku bkn apa aku mmg la.. x taw kesahihanya.. tp kita sebagai umat di muka bumi allah s.w.t blh pikir, siasat ... kesahihnanya.. jgn trus amek bulat2x.... aku just shared apa yg blh bantu semua org.. sebabt tgh kat status fb nie... ramai mcm taksub... dgn tarikh ini.... so... mnta maaf la klu mnyingung perasaan sapa2x..... tapi kita blh mndalami  lagi ilmu yg kita ada kan ?..... maaf la klu bnda ni salah or cerita ni hanya di reka-rekakan tp aku just shared.... :(


Statement ni.... 




 " Nak sangat tarikh 11/11/11 tu kan. nah baca. Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarikh  tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11. Allahualam. "






Sumber : Facebook...
Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger