Thursday, July 30, 2015

Lama dah tak menulis

4:34 PM 1 comments

Assalamualaikum dah lama tak menulis, sihat ke semua? sekarang ni tengah hujan la, sejuk je rasa. last entri April 2015, sekarang dah bulan Julai, nak masuk bulan ogos dah lagi beberapa hari saja lagi. Sebenarnya tak tahu pon nak tulis apa, (krik2x). 

Apa terjadi dengan dunia sekarang ? tak yah fikir dunia, fikir ape dah terjadi dengan Malaysia sekarang? wow ! terlalu banyak isu sekarang, tak perlu aku nak ceritakan kat sini, korang buka fb pon dah berlambak orang updated ( wartawan segera). Dah malas nak nak fikir pasal isu2 tu, yang aku tahu kerja, cari duit, tapi... duit tak pernah cukup ! hurmm.. 

Sekarang ni aku nak kerja yang aku suka! ade ke ? haha.. orang cakap kalau tak suka kerja kita sekarang, kita boleh berhenti ! eh silap baik berhenti ! tapi kalau berhenti aku nak kerja ape ? cleaner ? haha.. best jgk !. tak tau la nak cakap  ape .. tak bersyukur kah aku ? sebenarnya bukan tak bersyukur cuma nak kehidupan yang lebih baik, doakan aku yer. Insyallah amin. Ok lah, aku pon dah tak tahu nak tulis apa.. Semoga kita berjumpa lagi ! :) 

Gambar hiasan dari google :) 

Yunus, 30 JULAI 2015 
Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger