Tuesday, November 8, 2011

Program GPMS : Aku fasilitator

8:56 AM 2 comments



Assalamualaikum....  Semua !.. kali ni x da cita sngt... just nak cita pengalaman join GPMS programme... hehe.. best juga  la... aku mmg suka jadi fasi ni.. aku " On ja ".. haha...bnyk input yg aku dpt untuk aplikasikan bila jadi fasi di tempat lain.. hehee....  Aku jatuh hati dgn lagu ni  'DEMI MATHARI' lirik dan melodi sngt mnyentuh jiwa.. heheeh .. tmbh2x lg... dgn senaman dpt kita merasakan kebesaran allah s.w.t...  Program ini khas unutk bdak SMK Langgar.... hehe.. happening btul depa ni... baru form 3.. dah kreatif... bagus2x.. klu aku dlu... x mcm tu pon dlu hahahha.. Apa2x  program ni meninggalkan seribu kenangan manis bg aku... fasi semua sporting.. terbaiklah !  ...........





aKU dok tgh keindahan alam...




Dri kiri , nabilah , min , aku syakina...




Peminat hazmin bg bunga,,,





Masa untuk pulang !



 " Anda semua terbaik "




Read More...


OPKIM - Sg. Layar

8:41 AM No Comments







Assalamualaikum... Hari tu , aku da p Program OPKIM... First time kot p Program mcm 2.. Hmm best juga la.... Apa yg aku wat kat sana ? Da  la pg tu gotong royong .. untuk kenduri ...Hmm tlg angkat khemah  bagai la... HMM yg agak terkejut bila...  kerja masak , potong bawang dan sewaktu dgnya di buat oleh  kaum nabi Adam... HEHE.. terbaik la...  Hmm pa pon program cm ni bagus sebabnya... dpt mngeratkn lg silaturahim antara  Mahasiswa dan masyarakat,..... pa2 pon harap dpt join lg ... !  Mcm besa la.. LAMPIRAN gambar,, hehee,, OK , bYE !









Dari kiri , misfarah , naimah, roymax , anis dan aku (paling comel)




Di masjid.... 





Bersama awek... (orang) hehe





" Makan itu penting " dari kiri maslina, aku , cikgu dan max



"  Berkawan biar beribu , bercinta biar satu "




Read More...


Profile of Hugh Jackman

8:00 AM No Comments








Famous as :



Actor




Birth Name :



Hugh Michael Jackman




Birth Date :



October 12, 1968




Birth Place :



Sydney, New South Wales




Claim to fame :



As Wolverine in "X-Men" (2000




Birth Name : 



Hugh Michael Jackman


Birth Date : 



October 12, 1968


Birth Place : 



Sydney, New South Wales


Height :



6' 2.5


Nationality : 



Australian


Education : 


  • Graduated from Knox Grammar School in Wahroonga, NSW

  • Graduated from the Sydney University of Technology with a BA in Communications, majored in journalism

  • Graduated from Western Australian Academy of Performing Arts (WAAPA) in Perth in 1994




Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger