Friday, July 27, 2012

Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah : Kad Matrik Baru

4:57 PM No Comments




Assalamualaikum semua.. dah hbs seminggu praktikal di Politeknik kulim ni..Penat betui ! maklumlah budak poli rajin-rajin belaka.. suka baca buku.. so kena la susun balik hahaa... Kad matrik baru ! hahaa.. kali ni dapat kad matrik baru sebagai staff di Poli . Bangga sat jadi staff dah la ni.. Hehehe.. tak sabar nak bekerja ! nak cari duit.. Doakan aku dapat keja yang baik lepas praktikal ni k ! Amin.. Jom tengok kad matrik baru aku : - 



Staf Pelatih :)



Read More...


Ingat 5 Pekara, Sebelum 5 Pekara

4:34 PM No Comments




Assalamualaikum.. marilah kita sama-sama ingat 5 pekara ini,, sebelum datangnya 5 pekara yang akan datang. Marilah lah kongsi bersama-sama ! :)



" Perjalanan hidup kita sebagai hamba Allah "



Read More...


Petang Ramadan : Kenapa tak pakai Stokin ?

4:30 PM No Comments




Assalamulaikum jom layan dialog kat bawah ni. Lawak memang lawak , tapi ada mesej penting dalam dialog nie.. :) 






Read More...


Jangan kita perkecil Amalan orang lain

4:09 PM No Comments




Assalamualaikum... Jangan kita perkecil amalan orang lain walaupun kita selalu hadir di majlis ilmu , selalu berzikir dan sentiasa membuat kebaikan, kerana ada orang masuk syurga kerana senyuman, bersedekah , Biar Allah sahaja yang menentukannya. Kita tidak ada hak untuk mengadili seseorang itu. 





Read More...


Putus Cinta Satu Rahmat Allah

4:03 PM No Comments




Assalamualaikum.. Sihat semua ? Insyallah hari ini kita telah masuk ke ramadan yang ke 7 . Apa macam ok ka ? mudah-mudahan baik saja. Putus cinta ? itulah tajuk petang ramadan ini. Dalam membelek-belek fb aku terjumpa satu post ni. Putus cinta itu sebenarnya adalah satu dari rahmat allah, kerana itu merupakan cara unutk dia membuat kita sedar bahawa kita telah mencintai orang yang salah. Oleh itu, tidak perlu bersedih, muram kalau ada antara kita yang putus cinta :) Renung-renungkan ...






Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger