Monday, December 24, 2012

My awesome picture in My life's

9:15 PM 8 comments




Assalamualaikum, everyone ! today i would like to show you my   picture,  it is  a awesome picture of mine, a my lovely picture  in My life's ! I will keep it safely, , wish  the  best   for me ! I love my family :) I love you all ! 




'" Best moments in My life's " 



Read More...


So sweet ! Aku ada , kau ada ?

8:54 PM No Comments




Assalamualaikum, apa khabar semua sihat ? hari ini aku nak tunjukkan gambar paling "sweet" semasa Majlis konvokesyen UiTM, baru-baru ini, aku suka sama ini gambar , aku ada kau ada ?? 



Sweet tak ? Jangan jeles noh... hahaa.. masih mood konvokesyen ,...hehe... kenangan abadi.... sekali ja seumur hidup, melainkan aku sambung master nanti ! Doakan aku ! k... :) 


Read More...


Sunday, December 23, 2012

Mulakan Hari yang Baru !

11:39 AM No Comments





Assalamualaikum semua ! segalanya telah di lepaskan , harap hari ini lebih baik dari sebelumnya.. aku pun dah malas nak layan benda-benda macam ini, so, hari ini mulakan hari baru, ikhlaskan diri, betulkan niat :) Jom ceria-ceriakan hidup anda ! masalah tidak akan pernah selesai , hari-hari ada masalah kan ? yang kita perlu buat ialah , macam mana kita selesaikan masalah itu.. 


Read More...


Saturday, December 22, 2012

Entah !

12:51 AM No Comments







Assalamualaikum.. malam ini fikiran rungsing, entah la, sama ada nak  stay ! atau cari jalan lain.... semakin mencabar kehidupan sekarang ini, di luar dengan senyuman, dalam hati allah saja yg tahu....semoga sentiasa di permudahkan segala urusan..... amin....


Read More...


Friday, December 21, 2012

Bangkit !

10:24 AM 1 comments







Assalamualaikum, Jom bangkit !  bangkit segera menentang anasir-anasir yang bersikap negatif ,  Semangat baru ! Hari baru ! semoga di permudahkan :) 


Read More...


Tuesday, December 18, 2012

Kata - kata Emas

10:51 AM 1 comments




Assalamualaikum.. semua....



Read More...


Sunday, December 16, 2012

Mutiara Kata

10:56 PM No Comments




Assalamualaikum.. sedikit perkongsian malam ini :) 





Read More...


Jangan Sombong !

10:44 PM No Comments





Assalamualaikum , semua kita sebagai penumpang di muka bumi ini janganlah sombong dengan apa yang kita miliki, dengan kelebihan kita.. itu semua anugerah allah , pinjaman dari allah s.w.t. Jangan ego ! kalau semua itu ditarik balik baru kita tahu, langit itu tinggi atau rendah ! sekian ! 


Read More...


1-2-34

10:26 PM No Comments




Assalamualaikum semua.. 



Semoga esok lebih baik dari hari ini, Amin



Read More...


Thursday, December 13, 2012

AFF SUZUKI CUP 2012 : Lawak Akhir Tahun

11:00 PM 2 comments




Ini Tidak  ADIL


" Ada maksud di sebalik perbuatan "

sumber: facebook,pasukan bolasepak kebangsaan malaysia


Read More...


Tiada lagi AFF SUZUKI CUP 2012 buat Malaysia

10:52 PM No Comments





Assalamualaikum, mesti semua tengah "masam" sebab Malaysia kalah kan ? jangan bersedih sangat la, mungkin  bukan rezeki untuk tahun 2012 ini, tapi perlawanan malam ini nampak kurang adil kerana pengadil yang tah apa-apa.. haha.. apa pun... harimau malaya tetap di hati ! OK.. pergi tidur semua nya... Ceria-ceriakan diri anda ! :) 



Read More...


Tuesday, December 11, 2012

Aku Rindu 'Buku'

12:01 AM No Comments






Assalamualaikum... aku rindu buku, itulah tajuk untuk kali ini, bukan apa dulu masa belajar rasa macam  tak nak jadi pustakawan,  sebab susah kerja ini, tapi lepas belajar ini teringin sangat nak jadi pustakawan entah kenapa aku pun tak taw, aku rindu suasana di dalam perpustakaan, di kelilingi oleh buku yang banyak ! syurga buku ! hehe.. apa pun doakan aku jadi pustakawan satu hari nanti.. Insyallah jika di beri kesempatan ! tapi sekarang fokus dengan kerjaya sekarang ! 


Read More...


Monday, December 10, 2012

Betahan !

11:46 PM No Comments







Assalamualaikum... wah.. aku akan cuba bertahan selagi daya ! jangan mencari lebih jika sudah memiliki yang terbaik.. tapi aku masih tidak memiliki yang terbaik... Berilah aku kekuatan untuk mengharungi perjalanan aku di situ.. tension ! Support me ! guys ! 


Read More...


Satu Hari

11:40 PM No Comments








Assalamualaikum.. warghh ! Kenapa aku cuti satu hari sahaja dalam seminggu ? huhu.. letuh kot.. esok dah kerja.. cuti dua hari best la jugak ! cepat buat pembaharuan... cuti 2 kali seminggu baru best ! :) Selamat Bekerja ! 


Read More...


Maher Zain - Forgive Me | Official Lyrics Video

11:31 PM No Comments





Forgive me ! 

I’m about to lose the battle and cross the line
I’m about to make another mistake
And even thought I try to stay awake
Everything around me keeps dragging me in
I can’t help thinking to myself
What if my time would end today, today, today,
Can I gaurantee that I will get another chance
Before it’s too late, too late, too late

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent, repent, repent

Am I out of my mind?
What did I do?
Oh, I feel so bad
And everytime I try to start all over again
My shame comes back to haunt me
I’m trying hard to walk away but temptation is surrounding me
I wish that I could find the strength to change my life
Before it’s too late, too late, too late

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent

I know, Oh Allah, you’re the most forgiving
And that you promised to always be there when I call upon you
So now I’m standing here ashamed of all the mistakes I’ve committed
Please don’t turn me away and hear my prayer when I ask you to

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent X3





Read More...


Kejayaan ITU Milik kita bersama : Istiadat Konvokesyen UiTM Ke-77 2012

11:14 PM No Comments



Assalamualaikum ini adalah wajah-wajah kecerian, wajah-wajah kepuasan , wajah-wajah kegembiraan setelah bertungkus lumus ,bersengkang mata, berkorban masa menghabiskan 3 tahun pengajian, semoga ikatan kita akan terus berkekalan selamanya :) Credit to, Fadil.



" Fakulti Pengurusan Maklumat "
Batch Julai 2009 - 2012 

Universiti Teknologi MARA


Read More...


Freedom FOR "Palestine"

11:02 PM No Comments



Assalamualaikum  everbody, lets pray for Palestine ! Palestine Freedom ! 


They need us ! Support them ! 

Read More...


Kaw Kaw Burger Bakar di Wangsa Maju

10:52 PM No Comments




" Kaw kaw burger bakar, lokasi : Wangsa maju "

Assalamualaikum, jom makan burger bakar ! haha.. aku ada pergi baru-baru ini, boleh tahan jugak rasanya sedap.. Kepada yang belum mencuba jom kita p sama-sama :) memang terbaik ! lokasi, wangsa maju. 




Kami sudah, anda bila lagi ? :) 


Read More...


Srikandi Cintaku

10:44 PM No Comments






" Kau abadi Srikandi Cintaku "


Read More...


Freedom !

10:17 PM No Comments







Assalamualikum.. Im calling for freedom ! thats wonderful word, its very meaningful to me, maybe to all of us, freedom can give us a shining to survive in the future ! no matter happen in our life be happies and enjoy it :) peace no war ! Give me freedom ! I realy need it !


Read More...


Istiadat Konvokesyen UiTM Kali Ke -77 : 28 November 2012

10:07 PM No Comments



" Istiadat Konvokesyen UiTM Kali Ke-77 "

Assalamualaikum, alhamdulillah pada 28 November 2012  yang lepas saya telah selamat menerima Ijazah saya hasil 3 tahun pengajian di UiTM, Alhamdulillah berjaya menamatkan dengan jayanya, apa yang mengembirakan semua ahli keluarga berkumpul meraikan kejayaan saya ! terima kasih semua ! Sayang semua. Kepada sahabat seperjuangan semoga anda berjaya dalam kerjaya masing-masing hanya mendoakan yang terbaik untuk semua. 

Bersama Keluarga tersayang, abg dauff, azman, bonda tersayang, kak ida, (saya), kak anim, amelia, yusman dan ayahanda tersayang. 

Bersama rakan-rakan seperjuangan 2009-2012 

Syabas dan Tahniah ! Buat semua 


Read More...


Hati ini untuknya

9:30 PM No Comments




Assalamualaikum semua, setiap orang yang hidup dimuka bumi ini mempunyai hati dah perasaan untuk menyayangi dan di sayangi. Jagalah perasaan sesama kita untuk terus mendapat kemesraan dalam sesuatu perhubungan. Kepercayaan adalah pekara paling penting dalam sesuatu perhubungan. Semoga sentiasa ceria bersama yang tersayang :) 


Read More...


Thursday, December 6, 2012

Letih !

12:34 AM 2 comments






Assalamualaikum.. letihnya bekerja... banyak dugaan dan cabaran.. rindu zaman belajar.. belajar itu sangat indah !! apa-apa pun kerja itu harus di lakukan.. semoga esok akan lebih baik dari hari ini......

Read More...


Sunday, December 2, 2012

Refresh !

2:24 PM 2 comments






Assalamualaikum.. hari ini, aku nak refresh blog aku... yang sekian lama tidak mempunyai entri.. huhu.. memang sibuk kalau bekerja.. Ok la entri adalah permulaan untuk aku membuat entri seterusnya ! :) 


Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger