Monday, December 24, 2012

My awesome picture in My life's

9:15 PM 8 comments




Assalamualaikum, everyone ! today i would like to show you my   picture,  it is  a awesome picture of mine, a my lovely picture  in My life's ! I will keep it safely, , wish  the  best   for me ! I love my family :) I love you all ! 




'" Best moments in My life's " 



Read More...


So sweet ! Aku ada , kau ada ?

8:54 PM No Comments




Assalamualaikum, apa khabar semua sihat ? hari ini aku nak tunjukkan gambar paling "sweet" semasa Majlis konvokesyen UiTM, baru-baru ini, aku suka sama ini gambar , aku ada kau ada ?? 



Sweet tak ? Jangan jeles noh... hahaa.. masih mood konvokesyen ,...hehe... kenangan abadi.... sekali ja seumur hidup, melainkan aku sambung master nanti ! Doakan aku ! k... :) 


Read More...


Sunday, December 23, 2012

Mulakan Hari yang Baru !

11:39 AM No Comments





Assalamualaikum semua ! segalanya telah di lepaskan , harap hari ini lebih baik dari sebelumnya.. aku pun dah malas nak layan benda-benda macam ini, so, hari ini mulakan hari baru, ikhlaskan diri, betulkan niat :) Jom ceria-ceriakan hidup anda ! masalah tidak akan pernah selesai , hari-hari ada masalah kan ? yang kita perlu buat ialah , macam mana kita selesaikan masalah itu.. 


Read More...


Saturday, December 22, 2012

Entah !

12:51 AM No Comments







Assalamualaikum.. malam ini fikiran rungsing, entah la, sama ada nak  stay ! atau cari jalan lain.... semakin mencabar kehidupan sekarang ini, di luar dengan senyuman, dalam hati allah saja yg tahu....semoga sentiasa di permudahkan segala urusan..... amin....


Read More...


Friday, December 21, 2012

Bangkit !

10:24 AM 1 comments







Assalamualaikum, Jom bangkit !  bangkit segera menentang anasir-anasir yang bersikap negatif ,  Semangat baru ! Hari baru ! semoga di permudahkan :) 


Read More...


Tuesday, December 18, 2012

Kata - kata Emas

10:51 AM 1 comments




Assalamualaikum.. semua....



Read More...


Sunday, December 16, 2012

Mutiara Kata

10:56 PM No Comments




Assalamualaikum.. sedikit perkongsian malam ini :) 





Read More...


Jangan Sombong !

10:44 PM No Comments





Assalamualaikum , semua kita sebagai penumpang di muka bumi ini janganlah sombong dengan apa yang kita miliki, dengan kelebihan kita.. itu semua anugerah allah , pinjaman dari allah s.w.t. Jangan ego ! kalau semua itu ditarik balik baru kita tahu, langit itu tinggi atau rendah ! sekian ! 


Read More...


1-2-34

10:26 PM No Comments




Assalamualaikum semua.. 



Semoga esok lebih baik dari hari ini, Amin



Read More...


Thursday, December 13, 2012

AFF SUZUKI CUP 2012 : Lawak Akhir Tahun

11:00 PM 2 comments




Ini Tidak  ADIL


" Ada maksud di sebalik perbuatan "

sumber: facebook,pasukan bolasepak kebangsaan malaysia


Read More...


Tiada lagi AFF SUZUKI CUP 2012 buat Malaysia

10:52 PM No Comments





Assalamualaikum, mesti semua tengah "masam" sebab Malaysia kalah kan ? jangan bersedih sangat la, mungkin  bukan rezeki untuk tahun 2012 ini, tapi perlawanan malam ini nampak kurang adil kerana pengadil yang tah apa-apa.. haha.. apa pun... harimau malaya tetap di hati ! OK.. pergi tidur semua nya... Ceria-ceriakan diri anda ! :) 



Read More...


Tuesday, December 11, 2012

Aku Rindu 'Buku'

12:01 AM No Comments






Assalamualaikum... aku rindu buku, itulah tajuk untuk kali ini, bukan apa dulu masa belajar rasa macam  tak nak jadi pustakawan,  sebab susah kerja ini, tapi lepas belajar ini teringin sangat nak jadi pustakawan entah kenapa aku pun tak taw, aku rindu suasana di dalam perpustakaan, di kelilingi oleh buku yang banyak ! syurga buku ! hehe.. apa pun doakan aku jadi pustakawan satu hari nanti.. Insyallah jika di beri kesempatan ! tapi sekarang fokus dengan kerjaya sekarang ! 


Read More...


Monday, December 10, 2012

Betahan !

11:46 PM No Comments







Assalamualaikum... wah.. aku akan cuba bertahan selagi daya ! jangan mencari lebih jika sudah memiliki yang terbaik.. tapi aku masih tidak memiliki yang terbaik... Berilah aku kekuatan untuk mengharungi perjalanan aku di situ.. tension ! Support me ! guys ! 


Read More...


Satu Hari

11:40 PM No Comments








Assalamualaikum.. warghh ! Kenapa aku cuti satu hari sahaja dalam seminggu ? huhu.. letuh kot.. esok dah kerja.. cuti dua hari best la jugak ! cepat buat pembaharuan... cuti 2 kali seminggu baru best ! :) Selamat Bekerja ! 


Read More...


Maher Zain - Forgive Me | Official Lyrics Video

11:31 PM No Comments





Forgive me ! 

I’m about to lose the battle and cross the line
I’m about to make another mistake
And even thought I try to stay awake
Everything around me keeps dragging me in
I can’t help thinking to myself
What if my time would end today, today, today,
Can I gaurantee that I will get another chance
Before it’s too late, too late, too late

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent, repent, repent

Am I out of my mind?
What did I do?
Oh, I feel so bad
And everytime I try to start all over again
My shame comes back to haunt me
I’m trying hard to walk away but temptation is surrounding me
I wish that I could find the strength to change my life
Before it’s too late, too late, too late

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent

I know, Oh Allah, you’re the most forgiving
And that you promised to always be there when I call upon you
So now I’m standing here ashamed of all the mistakes I’ve committed
Please don’t turn me away and hear my prayer when I ask you to

Forgive me
My heart is so full of regret
Forgive me
Now is the right time for me to repent X3





Read More...


Kejayaan ITU Milik kita bersama : Istiadat Konvokesyen UiTM Ke-77 2012

11:14 PM No Comments



Assalamualaikum ini adalah wajah-wajah kecerian, wajah-wajah kepuasan , wajah-wajah kegembiraan setelah bertungkus lumus ,bersengkang mata, berkorban masa menghabiskan 3 tahun pengajian, semoga ikatan kita akan terus berkekalan selamanya :) Credit to, Fadil.



" Fakulti Pengurusan Maklumat "
Batch Julai 2009 - 2012 

Universiti Teknologi MARA


Read More...


Freedom FOR "Palestine"

11:02 PM No Comments



Assalamualaikum  everbody, lets pray for Palestine ! Palestine Freedom ! 


They need us ! Support them ! 

Read More...


Kaw Kaw Burger Bakar di Wangsa Maju

10:52 PM No Comments




" Kaw kaw burger bakar, lokasi : Wangsa maju "

Assalamualaikum, jom makan burger bakar ! haha.. aku ada pergi baru-baru ini, boleh tahan jugak rasanya sedap.. Kepada yang belum mencuba jom kita p sama-sama :) memang terbaik ! lokasi, wangsa maju. 




Kami sudah, anda bila lagi ? :) 


Read More...


Srikandi Cintaku

10:44 PM No Comments






" Kau abadi Srikandi Cintaku "


Read More...


Freedom !

10:17 PM No Comments







Assalamualikum.. Im calling for freedom ! thats wonderful word, its very meaningful to me, maybe to all of us, freedom can give us a shining to survive in the future ! no matter happen in our life be happies and enjoy it :) peace no war ! Give me freedom ! I realy need it !


Read More...


Istiadat Konvokesyen UiTM Kali Ke -77 : 28 November 2012

10:07 PM No Comments



" Istiadat Konvokesyen UiTM Kali Ke-77 "

Assalamualaikum, alhamdulillah pada 28 November 2012  yang lepas saya telah selamat menerima Ijazah saya hasil 3 tahun pengajian di UiTM, Alhamdulillah berjaya menamatkan dengan jayanya, apa yang mengembirakan semua ahli keluarga berkumpul meraikan kejayaan saya ! terima kasih semua ! Sayang semua. Kepada sahabat seperjuangan semoga anda berjaya dalam kerjaya masing-masing hanya mendoakan yang terbaik untuk semua. 

Bersama Keluarga tersayang, abg dauff, azman, bonda tersayang, kak ida, (saya), kak anim, amelia, yusman dan ayahanda tersayang. 

Bersama rakan-rakan seperjuangan 2009-2012 

Syabas dan Tahniah ! Buat semua 


Read More...


Hati ini untuknya

9:30 PM No Comments




Assalamualaikum semua, setiap orang yang hidup dimuka bumi ini mempunyai hati dah perasaan untuk menyayangi dan di sayangi. Jagalah perasaan sesama kita untuk terus mendapat kemesraan dalam sesuatu perhubungan. Kepercayaan adalah pekara paling penting dalam sesuatu perhubungan. Semoga sentiasa ceria bersama yang tersayang :) 


Read More...


Thursday, December 6, 2012

Letih !

12:34 AM 2 comments






Assalamualaikum.. letihnya bekerja... banyak dugaan dan cabaran.. rindu zaman belajar.. belajar itu sangat indah !! apa-apa pun kerja itu harus di lakukan.. semoga esok akan lebih baik dari hari ini......

Read More...


Sunday, December 2, 2012

Refresh !

2:24 PM 2 comments






Assalamualaikum.. hari ini, aku nak refresh blog aku... yang sekian lama tidak mempunyai entri.. huhu.. memang sibuk kalau bekerja.. Ok la entri adalah permulaan untuk aku membuat entri seterusnya ! :) 


Read More...


Wednesday, November 21, 2012

Pra-Istiadat Konvokesyen UiTM KE - 77 2012 : Rindu Semua

9:37 AM 1 comments







Assalamualaikum semua, setelah beberapa bulan tak jumpa kawan akhirnya jumpa di raptai majlis konvokesyen UiTM ke-77, semua dah berubah ada yang bekerja, ada yang dah beranak ?? hahaha... apa pun semoga kita berjaya dalam kehidupan masing-masing baik di dunia ataupun akhirat. Apa pun tahniah ! semua, kita berjaya  menamatkan 3 tahun pengajian kita. Alhamdulilah.. :)




Read More...


Monday, November 12, 2012

Jersi BARU, Harimau Malaya

10:25 AM No Comments



Assalamualaikum semua ! ini adalah Jersi baru harimau Malaya yang akan di gunakan semasa berlangsungnya piala AFF 2012 





Read More...


Doa Awal dan Akhir tahun

10:06 AM No Comments



Assalamualaikum, mari berdoa Awal dan akhir tahun bersama - sama :) 





Semoga kita sentiasa di rahmati dan di beri keberkatan sepanjang hidup kita oleh allah s.w.t. amin..




Read More...


Thursday, November 8, 2012

Cuti ITU Indah

6:11 PM 2 comments




Assalamualaikum semua, alhamdulillah hari ini aku cuti haha... cuti pun ada kerja aku ke pergi bank islam bayar yuran konvo , alhamdulillah tak sesat , selamat sampai, bank tak buka lagi pun aku dah sampai :) Kehidupan di Selangor ini sebenarnya mmg mencabar kalau tak tau tempat, tapi kalau tau memang senang, pergi mana - mana naik rapid KL, RM 1.00 Ja, daripada naik teksi yang mahai tue... haha..nasib baik ada kawan kerja baik direction yang betul :) apa nak di tekankan disini cuti di waktu bekerja amatlah best, ! penat kot kerja ... ingat senang nak dapat duit ? kepada pelajar-pelajar di seluruh dunia manfaatkan duit anda sebaiknya.. :) 


Read More...


Saturday, October 27, 2012

Salam Aidiladha 2012 / 1433h

9:27 PM No Comments



Assalamualaikum semua kawan - kawan, Salam aidiladha buat semua Umat islam di bumi Allah s.w.t. Apa yang penting di sini bukanlah bagaimana kita menyambut Aidiladha, tetapi bagaimana kita menghayati makna sebenar aidiladha, makna sebenar korban. Kepada yang sedang makan danging korban tu jangan lupa selawat banyak-banyak dan bersyukurlah kerana dapat makan danging.. :) Saya ni kena tengok ja la... :) 




Read More...


Kerja ! Kerja ! Kerja ! la la la ...

9:03 PM 2 comments






Assalamualaikum semua, wah hari ini dah masuk dekat 2 minggu saya bekerja, buat masa ini masih boleh bertahan la, maklum lah kerja di luar bidang pengajian, tapi saya anggap ini semua sebagai cabaran dan peluang untuk saya menambahkan pengalaman kerja, maklumlah sekarang ini semua majikan mahukan pengalaman, memang susah untuk kita bermula dari " Zero ", tapi tidak ada yang mustahil asalkan kita mahu dan berusaha yang terbaik. Doakan segala urusan saya berjalan lancar amin.. :) Doakan saya terus sukses dalam bidang kerjaya saya dan dapat maju lebih baik di masa akan datang, Amin, Amin., Amin.....



Read More...


Perlawanan Piala Sumbangsih 2013: Kelantan vs ATM | 5 Januari 2013

8:54 PM No Comments




Assalamualaikum Piala Sumbangsih 2013 bakal berlangsung pada 5 Januari 2013, Di Stadium Shah Alam.  Pasukan mana Pilihan anda ? Kelantan atau ATM ? 


Kelantan VS ATM 




Read More...


Cuci Blog 27-10-12

12:11 PM 1 comments








Assalamualaikum, sekali lagi aku meninggalkan blog ini, dah dua minggu rasanya , maklumalah aku dah start kerja, tp mmg rindu nak berblog ni, so hari lah , sebab cuti ... Banyak yg terjadi dalam kehidupan aku sepanjang 2 minggu ini, banyak cubaan dan dugaan yg aku tempuhi, alhamdulillah, segala urusan di permudahkan oleh allah s.w.t. Di sini aku memang tak cerita segalanya biarlah hanya aku saja yang tahu. Apa2x pon Insyallah akan berjumpa aku lagi di entri yang akan datang, kepada semua, aku amat merindui kalian semua. Sesungguhnya saat belajar itu adalah paling indah berbanding alam pekerjaan :) . OK ! jumpa lagi di entri seterusnya ! 


Read More...


Saturday, October 13, 2012

Lelaki Melayu Terawal

7:48 PM 3 comments




Assalamualikum semua, hari ini saya ingin perkenalkan pula lelaki Melayu terawal, dia ni memang kacak dan bergaya dan suka memakai Baju tradisional  Melayu, Kepada sesiapa yang ingin mengenali beliau silalah mesej @ email beliau.. Beliau ini masih Bujang senang lagi. Baiklah mari kita lihat siapakah beliau ???




Inilah lelaki Melayu terawal  :) Amaran ! tidak boleh mengutuk, mengumpat, mengata.. atau apa-apa sahaja mengenai gambar. Ape nak kutuk jugak ? Ikut suka la.. Haha.. Inilah yang akan terjadi apabila bosan :) Ok, Bye ... 


Read More...


Friday, October 12, 2012

Kelantan membenam Selangor untuk mara ke FINAL Piala Malaysia 2012

11:31 PM 1 comments








Assalamualaikum, Tahniah !  Pasukan Kelantan kerana berjaya mara ke Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2012, dengan kemenangan 2-0 pada aksi separuh akhir kedua dan 3-0 secara argregat. Menanti Pasukan kelantan iaitu Pasukan ATM, yang rata-ratanya di barisi oleh Skuad negara. Walaupun apa pun perlawanan malam ini sangat menarik apabila kedua pasukan saling membalas serangan, nampaknya misi 33 selangor kini lebur di tangan Kelantan.  Apa pun sekali lagi tahniah di ucapkan kepada pasukan kelantan atas kemenangan bergaya pada malam ini. Jumpa di Stadium Shah Alam, 20 Oktober ini. :)


Read More...


Pendekar Alaf Melinium

8:24 PM No Comments




Assalamualaikum semua, sihat ? semenatara menuggu perlawanan Kelantan vs Selangor malam ini, saya nak memperkenalkan Pendekar Alaf Melinium 2012 , Pernah dengar tak ? memang tak pernah dengar sebab saya tipu, tapi nak tengok tak ? Jom tengok ! 




Haha.. Inilah dia Pendekar Tersesat Alaf ini, sebenarnya ini adalah gambar aku masa masuk pertandingan Nyanyian lagi Asli , Program Intergrasi Nasional (PIN) 2012  , Di UiTM, Dungun Terengganu. OK, lah, Jom sambung main facebook sambil menunggu jam 8.45 , Perlawanan Bola Sepak , Kelantan vs Selangor, Pulun Kedah Pulun ??? .......



Read More...


ATM Beraksi Cemerlang ! Mara ke Final Piala Malaysia 2012

12:42 AM No Comments







Assalamualaikum semua. Fuhh, penat tengok bola sepak malam ni. 97 minit tambah 30 minit tambah penalti. Berapa lama dah... hehe.. Begitulah minit perlawanan malam ini antara ATM dan LIONS 12  yang berkesudahan dengan penalti, walaubagaimanapun Lions membuka jaringan seawal minit ke 27, Skuad singapore nampak yakin ke final selepas ATM tidak berjaya menjaringan gol sehingga minit ke 90, tapi tuah marlon yang telah berjaya menjaringkan gol pada minit ke 97, membawa nafas baru kepada pasukan ATM. Pada minit tambahan tidak banyak aksi yang di tunjukan berikutan kebanyakan pemain sudah keletihan, keputusan 1-1 sehingga tamat masa tambahan. Penentuan penalti merupakan saat yang paling mendebarkan , tapi ianya berkesudahan dengan ATM 5 - LIONS 12 -4, sekaligus menamatkan kemarau 40 tahun ATM untuk melangkah ke Final Piala Malaysia 2012, Perlawanan malam ibarat Malaysia vs Singapore , kerana kebanyakan pemain adalah wakil negara masing-masing. manakala buat Hairudin Omar ini adalah final ke -5 baginya dan ke-4 berturut-turut iaitu pada tahun 2001, 2009,2010, 2011 dan 2012, adakah tuah Hai-O kali akan membawa pasukan ATM menjulang Piala Malaysia ? sama-sama kita saksikan. 



Suasana di Stadium




Read More...


Thursday, October 11, 2012

Salam Cinta : FULL MOVIE 2012

8:30 PM No Comments



Download MOVIE :  Salam Cinta , Full movie 2012 



Click Here to Download Salam Cinta 2012


Read More...


SAM: Saya Amat Mencintaimu : FULL MOVIE 2012

8:27 PM No Comments




Download MOVIE : SAM: Saya Amat  Mencintaimu , Full Movie 2012 



Click Here to dowload SAM : Saya Amat Mencintaimu



Read More...


Seram Sejuk : FULL MOVIE 2012

8:24 PM No Comments




Download MOVIE : Seram Sejuk, Full Movie 2012 



Click Here to Download Seram Sejuk 2012



Read More...


Uncle Usin : FULL MOVIE 2012

8:20 PM No Comments




Download MOVIE : Uncle Usin , Full movie 2012 



Click here to Download  Uncle Usin 2012



Read More...


Mantera : FULL MOVIE 2012

8:17 PM No Comments




Download MOVIE :  Mantera , Full Movie 2012 



Click Here to Download  Mantera 2012



Read More...


29 Februari : FULL MOVIE 2012

8:14 PM No Comments




Download MOVIE : 29 Februari , Full Movie 2012 



Click Here to Download 29 Februari 2012




Read More...


Hantu Air : FULL MOVIE 2012

8:10 PM No Comments




Download  MOVIE : Hantu Air, Full Movie 2012 




Click Here to download  Hantu Air 2012



Read More...


Halim Munan : FULL MOVIE 2012

8:00 PM No Comments




Download MOVIE : Halim Munan , Full Movie 2012 




Click Here to download  Halim Munan 2012



Read More...


Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger