Thursday, March 6, 2014

Wawa Zainal Akui Kehidupan Kini Lebih Teratur Dan Sempurna

10:20 PM No Comments

Sudah beberapa bulan kita tidak mendengar khabar mengenai pelakon cantik, Wawa Zainal yang sebelum ini telah dihimpit kontroversi bersama pasangannya Aeril Zafrel yang kini telah pun menjadi suami kepadanya dan seperti yang telah kita semua sedia maklum pasangan ini juga telah dikurniakan seorang bayi lelaki yang sungguh comel.

Pertemuan bersama pelakon ini di Femes Bazar yang diadakan di Tierra Crest, Kelana Jaya semalam di booth jualan kelihatan dirinyas semakin anggun dan jelita selepas beberapa bulan telah mengenakan hijab. Di pertemuan ini juga, dia memberitahu bahawa selepas ini segala karier lakonannya akan diuruskan oleh suaminya, pelakon Aeril Zafrel.

“Memang saya tak nafikan banyak tawaran yang telah saya terima tetapi buat masa sekaranhg saya tunggu lagi sebulan kerana biarlah anak saya cukup 7 bulan barulah saya akan aktif semula dalam lakonan. Tunggu dia besar sedikit. Walaubagaimana pun, karier saya selepas ini akan diuruskan oleh suami saya secara keseluruhannya,” ujar Wawa sambil tersenyum.

Sebelum ini juga industri hiburan turut digemparkan oleh pasangan ini apabila Wawa Zainal telah dikatakan melanggar kontraknya bersama pihak pengurusan kariernya MIG kerana dalam kontrak tersebut salah satu syaratnya mereka tidak dibenarkan untuk berkahwin.

Meskipun begitu, isu ini telah pun kembali reda dan Wawa kini telah menjelaskan bahawa dia masih belum menghubungi pihak MIG dan begitu juga dengan pihak di sana yang masih belum menghubungi dirinya.

Tetapi Wawa telah menulis sepucuk surat kepada David Teo mengenai statusnya kini.

“Saya rasa apa yang berlaku sebelum ini telah cukup jelas sekali dan berharap mereka tahu mengenai status saya sekarang ini. Kalau boleh saya tidak mahu untuk memberikan sebarang komen mengenai isu ini akan tiba suatu hari nanti anda semua akan ketahuinya,” ujarnya.

Baru-baru ini juga Wawa telah menyambut ulangtahun ke-2 perkahwinannya dan itu membuat dirinya begitu bahagia bersama-sama suami dan bayinya yang tercinta.

“Alhamdulillah saya bersyukur kerana dikurniakan suami yang penyayang & bertanggungjawab. Begitu juga dengan kelahiran anak saya ini yang akan memasuki 7 bulan pada bulan hadapan. Kehidupan kini lebih teratur dan sempurna selepas apa yang telah berlaku sebelum ini. Peminat-peminat juga banyak memberikan sokongan pada kami,” katanya lagi

Sumber : http://www.rotikaya.com


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger