Saturday, March 12, 2016

Terjumpa Ben Ashaari Blogger terkenal di Bandar Sunway

10:40 AM 2 comments

Gambar ni aku amek dekat blog dia la http://www.benashaari.com/

Assalmualaikum semua, tajuk tu tak pelik pon  jangan rasa 'annoying'. Kisahnya macam ni, tadi masa aku dalam perjalanan nak ke tempat kerja aku ternampak ben Ashaari berbaju merah ni tengah drive dekat kawasan sunway, dekat dgn brt sunway tu dan kawasan yang sewaktu denganya..kalau jumpa dia tengah jalan aku dah selfie hehe.. apa pon semoga bro ben sentiasa sukses dalam dunia blogger dia. Semoga dapat jumpa suatu hari nanti. Insha allah. Untuk info tentang Bro ben ni boleh la ke blog dia www.benashaari.com.


2 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger