Thursday, August 27, 2015

'Mayat' menjerit minta tolong

8:07 AM No Comments

LA ENTRADA - HONDURAS. Seorang remaja perempuan yang diisytiharkan meninggal dunia menjerit meminta pertolongan sehari selepas dikebumikan.

Neysi Perez, 16, dilaporkan meninggal dunia ketika bangun untuk ke tandas di luar rumahnya di La Entrada, barat Honduras.

Remaja yang mengandung tiga bulan itu, dipercayai pengsan selepas mengalami serangan panik selepas terdengar bunyi tembakan.

Dia kemudiannya dikebumikan dengan pakaian pengantin yang dipakainya ketika berkahwin baru-baru ini.

Bagaimanapun, sehari selepas pengembumian, suaminya, Rudy Gonzales pergi melawat kubur isterinya dan kemudian dia mendengar jeritan meminta tolong  dari dalam keranda tersebut.

Yakin bahawa suara jeritan tersebut adalah isterinya, dia bersama-sama ahli keluarga yang lain bertungkus lumus memecahkan binaan konkrit kubur bagi mengeluarkan mangsa.

Ahli keluarga yang mengeluarkan mangsa menjumpai kesan hentakan pada cermin kaca yang menutupi keranda dan tangan remaja tersebut juga didapati lebam.

Mangsa dibawa ke hospital berdekatan San Pedro Sula, namun pakar perubatan mengesahkan dia sudah meningal dunia dan kemudiannya dikebumikan semula di dalam kubur yang sama.

Sementara itu, memetik laporan Dailymail, salah seorang pekerja di tapak pengebumian itu, Jesus Villanueva berkata, dia pernah terdengar suara bising dari kubur berkenaan, namun tidak menyangka 'mayat' tersebut masih hidup.


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger