Tuesday, May 27, 2014

‘Belum masa saya undur’ - Liew Daren

10:25 AM No Comments

New Delhi: Biarpun dikritik hebat berikutan prestasi hambar pada saingan Piala Thomas yang berakhir kelmarin, pemain perseorangan ketiga negara Liew Daren tidak pernah terfikir untuk berundur daripada dunia badminton.

Sebaliknya, kapten skuad negara itu menegaskan, dia akan cuba memperbaiki persembahan sepanjang baki saingan musim ini.

“Saya hanya mahu melihat cabaran di depan. Kalau saya kenang semula cerita lalu tak guna juga.

“Saya harap segala pengalaman sepanjang beraksi di Piala Thomas akan menjadikan saya lebih matang,” katanya.

Daren berkata, dia tidak mahu meletakkan dirinya sebagai seorang pemain yang terus menemui kegagalan dan bertekad untuk bangkit semula seperti pernah berlaku kepada bekas pemain negara Kuan Beng Hong.

Sumber : http://www.hmetro.com.my


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger