Monday, June 6, 2011

Feediana Kamal

12:29 AM No Comments




FEEDIANA KAMAL


Assalamulaikum.... ha kali ni aku nak cita sal seorang sahabat yg bernama FEEDIANA KAMAL... nak taw sbb pa ? sbb aku nak cita la... aku suka hahaaa.... di ni seorang yg sngt baik... ceria....  happening , peramah,,... n mcm2x lg la... hehehee.... best kwn dgn dia.... 



 Siapa Feediana  Kamal  ?

Anak Perempuan  kelahiran pulau pinang. Berumur 21 tahun . Lahir pada 10 ogos 1990.. Tinggal di batu feringgi , pulau pinag,,, anak mami.. hehe.. mngambil jurusan  diploma pentadbiran awam , DPA ... di Uitm kedah,... Uitm  Dihatiku... Bersekolah di  SMKA (P) Almashoor... itu saja haaha...





 Macam mana aku kenal feedi ?

Hehehee... nak cit amcm mn kenal.... al kisahnya bermula apabila aku join MDS as PM .. Pembantu mahasiswa... hmm mula2x aku ni malu juga nak tegur tp di sebabkn trademark aku,, yg Y.U.N. YUNUS ! .. hhaaaa... tu yg depa semua trus gelak.. so senng la aku nak ckp dgn depa... aku pon x sure mcm na aku mula ckp dgn feedi ni... tp segalnay bermula pd mlm trademark 2 la... hehehee.... aku ni mmg peramah so sng la nak mncelah hahaaa.... feedi ni klu org x knl mmg nmpk cm smbng hahaaaa... sbb dia ni klu org x knl dia x mesra sngt hahahaa... betul x feedi ?



Feedi ni mcm mana org nya ?

Hmm klu nak cita sal  sifat feedi ni... bnyk yg baik... selepas kenal dia 2 sem... fuhhhh  ! terbaik... sngt best.... aku ingt lg .. spnjng MDS... jmpa aku saja dia pnggil YUN ! .... pas 2 wat trademark la... hehehee.. sngt rajin.. terharu aku org dok wat trademark aku..,feedi ni juga kelakar org nya... kaki merapu jugak... hahahhaaa.... satu lg dia mmg COMEL... hehehee... ceria ja muka dia... hehehee...,so kesimpulanya feedi is the best .,..... semua org dia kwn.... best !!! HAHAHAA... 


 Ucapan untuk feedi 

Feedi best kawan dgn ang... hope kita dpt jmpa lg..... kenangan kita smasa MDS x kan aku lupakn... good luck untuk kehipan baru ang nt.... smga lebih baik dari sekarang..... n yg pnting jgn lupa aku disini... huhuhhu....



Coretan Untuk Feedi 


Apakah ciri-ciri seorang sahabat yang baik?
Seorang bijak pandai berpesan kepada anak lelakinya: “Wahai anakku, sekiranya engkau berasa perlu untuk bersahabat dengan seseorang, maka hendaklah engkau memilih orang yang sifatnya seperti berikut:
  • Jika engkau berbakti kepadanya, dia akan melindungi kamu;
  • Jika engkau rapatkan persahabatan dengannya, dia akan membalas balik persahabatan kamu;
  • Jika engkau memerlu pertolongan daripadanya, dia akan membantu kamu;
  • Jika engkau menghulurkan sesuatu kebaikan kepadanya, dia akan menerimanya dengan baik;
  • Jika dia mendapat sesuatu kebajikan (bantuan) daripada kamu, dia akan menghargai atau menyebut kebaikan kamu;
  • Jika dia melihat sesuatu yang tidak baik daripada kamu, dia akan menutupnya;
  • Jika engkau meminta bantuan daripadanya, dia akan mengusahakannya;
  • Jika engkau berdiam diri (kerana malu hendak meminta), dia akan menanyakan kesusahan kamu;
  • Jika datang sesuatu bencana menimpa dirimu, dia akan meringankan kesusahan kamu;
  • Jika engkau berkata kepadanya, nescaya dia akan membenarkan kamu;
  • Jika engkau merancangkan sesuatu, nescaya dia akan membantu kamu;
  • Jika kamu berdua berselisih faham, nescaya dia lebih senang mengalah untuk menjaga kepentingan persahabatan;
  • Dia membantumu menunaikan tanggungjawab serta melarang melakukan perkara buruk dan maksiat;
  • Dia mendorongmu mencapai kejayaan di dunia dan akhirat.



  • Nice To meet Feediana Kamal  

‘Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..’


JUMPA LAGI FEEDI ... 

KHAS DARIPADA ,




MOHD YUNUS BIN  ABDUL LATIFF






0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger