Sunday, June 5, 2011

Duit Melayang

11:54 AM 2 comments



Asslamualaikum.... argghhhhh ! geram kali.... nak cita baru tadi ja.... duit melayang  rm30... ni betul2 terjadi.... duit aku di tiup angin yg kuat...geram.....


Duit ni melayang... duit rm 10 mana kau pergi ? huhuhu


Kisahnya , bermula mcm ni, td mak aku soh beligulai ikan bawal, aku  pon mlas nak... teruk x aku,.? tp aku p juga la.... aku p  beli kat kedai berdekatan.... hmmm... dah smpi  beli ... hbs dah... adek aku ni yusman , pesan sim card lak... aku pon p la beli.... msuk kedai  segala....dah beli top up... hbs n... kuar la.... hmmm... ms aku nak amek kunci duit aku jatuh atas tar... and tiba2x angin kuat..... melayang  rm30... fuhhh... gelabah dah aku... aku pon cepat p amek... n pada ms yg sama tiba2x keta lalu.... fuhhhhh... sngt malang,.. aku cari pnya cari dpt blik rm20... dah lama jugak cari tp x jmpa...so lesap la rm10.... fuzzzzzzzzz.... mcm 2 ja.... aku pon blik dgn perasan kecewa, marah , takut,,,,, hmmm ..blik2x... aku pon bg taw mak aku,, 'mak duit melayang'...... mak pon kecewa... huhuhu... cian ... bkn snng nak nk dpt duit aku cuai...hmmm tp nak wat cm na bnda dah jadi... hmmm... terima ja la...

Pengajaran disini :


  1. Lepas beli brg duit baki smpan trus dlm wallet
  2. Jgn simpan duit berserta kunci
  3. Jgn cuai


OK... maaf sngt2x kat mak.... nt cek gnti blik huhuhuhuhu....................


2 comments:

  1. huhuhu..ptut la duit ku bertambah rm10 ..hehehe gurau je..tawakkal k..tulis alamat rumah x kt duit tu?

    *msti xbc bismillah nie time nk ambik kunci :D

    ReplyDelete
  2. hheheheehe.... tu la.. hehehee... x da alamat pon mngarut la.. hahaa... tu la.. mmg xbc bismillah huhuhuhu..............

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger