Sunday, June 5, 2011

Aku Tak Bodoh

12:54 AM 2 comments






Asslamualaikummm.... mlm ni movie lg....  aku tgk citer  AKU TAK BODOH.. aku tgk kat youtube ja pon... hehheee.   sampai part 1 - 7.... jenuh mnggu jugak.. internet pon x ok... tp yg pnting dpt tgk... sbnrnya cita da nila murni tersendiri.... nila murni  pling kuat ialah kasih sayang.... 


AKU TAK BODOH




Sahabat




Orang makan nenas boleh gugur ? hehe



Jangan Curi


Ok... bermula cita ni... mula best la... lawak heheee.... sbb da si cilik sorang... hmmm... kisah ni psal family.... anak2x di abaikan sbb ,, kerja,. mak , pak pentingkan keja dari anak... besa la..  nak wat cm na,... cita ni dr awal aku tgk smpi x bosan.... in the da la... babak sedih ayah dia mnggal.... tp aku suka part lawan... hehehee.... best.;  jom lwn... mampu ? hehee... x yah la.. x elok2 gaduh2x....



Scene IN aku tak bodoh



Polis lawak




Penipu !



Hormat ayah adek...



Ni nilai murni dalam AKU TAK BODOH : 

  • Kasih sayang 
  • Persahabatan 
  • Tolong  - menolong 



Kesimpulanya,,,,, dgr penjelasan org sblm nak menuduh x tentu pasal... k.... daaaa...





Pelakon terbaik 






Barisan pelakon filem Aku Tak Bodoh (dari kiri) Amy Mastura, Riezman Khuzaimi, penerbit eksekutif Ahmad Puad Onah, penerbit Brando Lee, Ariel Zafrel, Aizat Hassan pada sidang media filem itu, Selasa. - Foto The Star oleh SHAARI CHE MAT


2 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger