Sunday, April 27, 2014

Ada Sabotaj Untuk Menjatuhkan Saya – Nur Fathia

2:51 PM 1 comments

Ya susah sungguh menjadi Nur Fathia. Dikurniakan wajah cantik, populariti dan kekasih yang hensem pastinya membuatkan orang lain cemburu. Baru-baru ini kalau anda perasan, cerita kegagalan Fathia menghadiri satu sesi penggambaran telah pun tersebar di dada akhbar. Tindakan Fathia yang tidak menghadiri sesi itu menyebabkan pihak terbabit mengalami kerugian wang ringgit dan juga masa.


Menerusi Harian Metro hari ini, Fathia melahirkan rasa kekecewaan dan kebengangannya kerana tersebarnya cerita tersebut. Menurut Fathia, pihak yang menjaja cerita itu telah pun mengesahkan masalah itu selesai pada hari kejadian. Kata Fathia:-

Saya betul-betul tak faham kenapa macam-macam benda timbul yang memburukkan nama saya satu persatu. Seolah-olah macam ada satu sabotaj untuk menjatuhkan saya.

Bukannya saya tak datang langsung cuma lambat sedikit. Sebenarnya saya mengalami lelah teruk pada hari fotografi itu dan mereka sudah dimaklumkan.

Apabila tiba di lokasi, mereka batalkan sesi itu kerana sudah lambat tapi mereka cakap semuanya okey sebab mereka faham kelewatan itu ada sebab kukuh.

Tapi saya tak sangka pula ada yang menjaja cerita dan burukkan saya ke luar selepas itu.

Biasalah itu manusia. Kadang-kadang mulut cakap lain, hati fikir lain. Tak boleh nak salahkan mereka juga. Mungkin Fathia lepas ini perlu lebih menepati masa dan memaklumkan secepat mungkin sekiranya ada sebarang kelewatan. Ambil ini sebagai pengajaran dan anggaplah ia sebagai asam garam kehidupan seorang selebriti.

Sumber : http://beautifulnara.com


1 comments:

  1. hmmm... kalau buat kerja ikut syariah... insyaAllah Allah pelihara... tu jer yang saya pegang... lari jer dari syariah Allah... macam-macam fitnah boleh menimpa..dari pelbagai sumber... Allahualam bissawab...

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger