Saturday, October 27, 2012

Cuci Blog 27-10-12

12:11 PM 1 comments








Assalamualaikum, sekali lagi aku meninggalkan blog ini, dah dua minggu rasanya , maklumalah aku dah start kerja, tp mmg rindu nak berblog ni, so hari lah , sebab cuti ... Banyak yg terjadi dalam kehidupan aku sepanjang 2 minggu ini, banyak cubaan dan dugaan yg aku tempuhi, alhamdulillah, segala urusan di permudahkan oleh allah s.w.t. Di sini aku memang tak cerita segalanya biarlah hanya aku saja yang tahu. Apa2x pon Insyallah akan berjumpa aku lagi di entri yang akan datang, kepada semua, aku amat merindui kalian semua. Sesungguhnya saat belajar itu adalah paling indah berbanding alam pekerjaan :) . OK ! jumpa lagi di entri seterusnya ! 



1 comments:

  1. macam tu jugak la aku... :)
    bile sebok, blog tak kemane tah..

    My recent post : #8 Idea Menulis Blog

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger