Tuesday, April 3, 2012

Bulan April Sudah

9:16 AM No Comments





WELCOME APRIL !


Assalamualaikum semua !.. Wah  pejam celik , pejam celik, tengok2x dah bulan April dah nie.. Cepat sungguh masa berlalu, " masa tidak menunggu kita kan? ". Apa perancangan bulan april ni ? semestinya lah meneruskan pelajaran yang bakal tamat tak lama lagi kan ? Insyallah ini dah masuk minggu kelima.. Oleh itu hanya tinggal 9 minggu saja lagi nak dok Uitm, Merbok nie.. Hehe.. Apa2x pon semoga kalian semua sihat2x saja ! Selamat datang Bulan April ! haaaa.. Amaran ! Jangan sambut April FOOL.. k ! Tu ja.. Entri kali ni.... 



Sekian :)



0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger