Friday, September 7, 2012

9 Hari Bekerja Di KFC !

8:23 PM 1 comments




Assalamualaikum semua.. Wah.. KFC, itulah tempat bekerja aku selama 9 Hari, memang penat.. tp nak cari duit punya pasal... penat pon redah ja la.. banyak pengalaman yang dapat, walaupun hanya 9 hari bekerja.. Aku masak ayam ja... ok la.. kerja dia... tapi ikut orang jugak.. sesuai or x kerja kat situ.. tapi bg aku cukup setakat 9 hari, mmg aku tak sesuai kerja kat KFC, haha. skill x cukup.. hehee... Apa2x pon ... All the BEST ! untuk semua pekerja KFC seluruh dunia, jika tiada anda, org tak boleh makan KFC, hehe.... 



KFC... :) 



1 comments:

  1. dapt cook memang penat..lagi2 nak closing kan..hu2
    saya pon tgh parttime kfc ni.dlm hati nak berhenti sgt2 tp try bertahan la sampai ujung bulan ni.nak gune duit punye pasal..

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger