Monday, July 23, 2012

Perpustakaan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah : Hari Pertama Praktikal

9:24 PM 2 comments




Assalamualaikum semua kawan-kawan .. Macam mana hari pertama di tempat praktikal masing-masing ? mesti semua mempunyai cerita tersendiri, ada suka dan duka kan ? Bagi aku hari pertama di Politeknik, agak memenatkan di tambah pula dengan Bulan Ramadan.. Ujian semua tu.. aku, azie, shud & Nisa sangat gembira menghadapi hari ini .. :) betul tak ? Hari ini kami susun buku di rak ja.. hehe.. Buku-buku di Politeknik banyak yang tidak di letak di Rak dengan betul , ni semua pelajar la... tak ikut peraturan.. hehee.... jangan marah.. gurau-gurau.. so apa lagi kami la kena susun balik bersama staff Politeknik yang lain.. Kalau nak ikutkan teknologi yang di gunakan di Politeknik Kulim ni agak kurang, hal ini di sebabkan oleh kekurangan Bajet. Di harapkan hari kedua dan seterusnya kami dapat belajar benda lain pula.. Sempat kot nak kumpul ilmu  dalam 2 Bulan ini.Kepada kawan-kawan yang lain jangan stress , jangan tension, ingat kita praktikal 2 bulan ja.. Sabar banyak-banyak. Ceria-ceria selalu di tempat kerja ! Eh, lupa nak cakap. Staff kat Politeknik Kulim ni ok la, ramah semuanya.. Che mat boss kami.. Nak cerita pasal pengalaman ? masih terlalu awal lagi tunggu la 2 bulan habis praktikal ni, baru aku cerita ok ! Rasanya sampai di sini saja sebelum aku lebih merepek lagi yang bukan-bukan.. Jumpa lagi di entri seterusnya pasal praktikal ... kalau ada cita menarik .. gosip ka.. aku update larrr. hehee :) Jom tengok sekitar Perpustakaan pada hari pertama ni ... 



Pintu Gerbang Politeknik ! 




Tempat Praktikal kami.. Kosong kan? :) memang la.. first day.. :p



Kalau nak wat cataloging kat sini la.. Tapi tunggu buku baru sampai la .. :)




Shud.. Tekun menyemak buku 




Sekitar Meja Staff di Sana..




Komputer ni..kami boleh guna..  tapi tak guna lagi :)




Meja Staff 




Pantri.. Tapi tadi tak boleh makan  :p




Sudut maklumat 




Sudut Pameran




Tempat rehat :)




Baiklah.. Sampai di sini saja dulu.. yang lain akan di updatekan kemudian.. Insyallah .. Assalamualaikum.. Selamat Berpraktikal kawan-kawan ..





2 comments:

  1. Best time praktikal...enjoy urself..:-)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..
    hehehe.. tue poli farah.. ^_^
    yer mmg buku agak berselerak..=)
    btw, gud luck..

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger