Friday, July 13, 2012

Eksplorasi Gua Kandu, Gopeng, Perak

10:20 AM 1 comments


Assalamualaikum semua ! Eksplorasi gua kandu.. kata mereka best sangat ! aku ? aku tak terkata apa-apa sebab aku tak join, terpaksa menarik diri di saat terakhir, tak pa lah nak wat mcm mana. kan ? tak da rezeki apa-apa pon tahniah kepada semua kerana berjaya mengharungi gua kandu :). Jom tengor gambar sekitar Eksplorasi Gua Kandu, bertempat di Gopeng , perak.. 



Sebelum masuk gua :)




Adek-adek bersama John :)




Amboi syoknya depa..




Lubang apa ni ?




Meriah.. Ehsan senyum ja.. haha.. Zul tengok apa tu ? 



Nampak sesuatu ? 




Safwan.. merajuk ka ?




John.. apa tu ? taik mung ka ?




Mereka gembira..




Nice shoot.. cantik gambar ni.. :)




Radhi valensi a.k.a. Syafiq




Bergerak ke mana tu ?




Dah Habis. nampak best ja.. hehe.. bila nak buat lagi ? boleh join..




1 comments:

  1. hhahaha... credit to tuan gambar... heheheh

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger