Friday, June 15, 2012

Dinner BLIBS, UiTM, Kedah : Garden Glamorous

4:55 PM No Comments



Assalamualaikum semua ! Semalam.. 14 Jun 2012, telah berlangsungnya Dinner BLIBS, anjuran Kelab BLIBS, Pelajar semester 4. Temanya, Garden Glamorous. Aku bantai ja baju yang ada dalam al-mari tu.. haha. Apa yang istimewanya malam tu, Dinner itu untuk meraikan kami, Pelajar semester 6. Setelah 3 tahun bersama, pejam celik, pejam celik dah nak habis dah, Insyallah.. Hujung bulan tamatlah segalanya... tinggal praktikal saja. OK.. berbalik kepada dinner. Keseluruhnya ok... tapi ada la sedikit masalah... mungkin kali pertama mereka buat program sebegitu. Tak pa lah.. Malam itu juga menjadi istimewa bagi aku, sebab aku nyanyi lagu, Anuar - mungkin. Aku nyanyi pon sebab last sem. Lagu tu khas untuk teman-teman seperjuangan aku. 

Nasihat kepada adek-adek yang nak wat program lagi.. kalau tak tahu tanya.. Kalau tak nak tanya senior pon tanya lecturer. Apa2x pon Tahniah ! Kerana telah berjaya menganjuran satu event... Jasa anda Di kenang.. Semoga kita dapat berjumpa lagi di lain waktu, hari dan masa... Kepada semua teman2x.. Tahniah ! kerana kita sudah berada di tahap ini.. Kepada lecturer, maafkan segala kesilapan kami,  halalkan ilmu yang di ajar.. Terima Kasih kerana mengajar kami selama 3 tahun kami berada di UiTM, Kedah.. :) OK.. mari cuci mata melihat gambar sekitar Dinner BLIBS, UiTM Kedah, 2012...... 


Gambar Sekitar Dinner BLIBS : 





Wajah - wajah Ceria 



Credit to : Abg Azhar





0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger