Friday, June 15, 2012

Selamat Pengantin Baru : Kak Ida & Abg Dauff, PART 1, Tema : GOLD

5:54 PM No Comments



Assalamualaikum... Semua ! Kali nak cerita peristiwa yang bermakna dalam Keluarga aku, apabila Kakak aku telah mendirikan Masjid bersama pasangannya,  Abg dauf. Percintaan selama lapan tahun akhirnya bersatu sebagai suami isteri yang sah, Pada 26/5/2012. Semoga kekal hingga Ke akhir hayat. Selamat Pengantin Baru ! Sayang Kak Ida ! 

Kalau nak ikutkan dengan persiapan memang aku tak terlibat sangat... aku balik pon sehari sebelum hari perkahwinan.. Thanks to.. Ayah , mak (terutamanya), kak anim, yusman , azman.. telah menjayakan kenduri kawen ini denga jayanya.. minta maaf sebab balik lambat hehee....

Pengalaman pertaman lah katakan... sedih juga berpisah dengan kak ida .. huhuhu.. lepas ni susah la nak jumpa lagi... Duduk kat KL pulak tu..huhuhu... Apa2x ... dah lepas ..segalanya Alhamdulillah.. syukur kepada Allah s.w.t..  AKU ? aku lambat lagi nak kawen ... insyallah bila cukup segalanya aku percepatkan segala urusan.. :) 



Sebelum aku terima Nikahnya :) 




Kak ida bersama, kak anim, amelia, dan mak..




Kak anim dan Amelia.. 




Mak dan kak ida ..



Sah ! :) 




Bersama family baru abg dauf, dari kiri aku, yusman, ayah, abg dauf , kak ida, mak , amelia, kak anim  dan azman... 




Keluarga baru.. 




Gold .... nice




Abg pejal ! 




Jeling apa tu ? 




Keluarga aku... :) 




Bersama azman dan amelia..



KAMI... 4  Beradik ..



Kak anim dan Azman ..




Kak ida... Bersama sahabatnya...




Model mana ni ?




Mungkin...



Nak jugak ! 




Sapa sampai dulu ! 




Sedap kek ni..




SAHABAT :) 


Camera man ...




Bergambar lagi ...



Photographer,, Arip & Ajim



Bersama Yusman.. 




Bersama kak Liza :)




Sponser kek ...




3 .. Tiga,..




Kami ... 4 orang jerr......



 

Amelia VS Kak Anim...




Berlari Berkejaran... 

Wah.. Panjang betul entri ni... panjang pon sebab gambar ja.. Kalau nak ikutkan ada 1000 ++ keping gambar... ini ja yang termampu nak upload... hehee... Best tengok kak ida kawen... harap2x aku dapat berjumpa dengan jodoh kelak !... :) OK.. jumpa lagi di Update seterusnya,, Selamat Pengantin Baru : Kak Ida & Abg Dauff, PART 2, Tema : PURPLE........... nantikan.. 



0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger