Friday, March 9, 2012

Tanda dia sukakan kamu

12:02 AM No Comments








Assalamualaikum, pernah tak kamu semua terpikir ada orang sedang sukakan kamu, dah bermacam hint dia bagi tapi kamu mungkin tak perasan. Jadi entri kali ini untuk menyedarkan kamu semua tanda - tanda dia sukakan kamu. Dalam kehidupan kalian yang gembira dikelilingi rakan-rakan kalian itu, adakah kalian sedar yang salah seorang dari rakan kalian itu rupanya berminat dengan kalian! Rupanya si dia tu dah lama menyimpan perasaan.. Cuma malu nak lepaskan..

Baiklah macam mana nak tahu rakan - rakan sekeliling atau si dia sukakan kita ? Jom semak ! 

1. Dia ambil berat dengan kalian. “dah makan ke belum?” “dah solat?” ayat biasa ambil berat..
2. Dia SMS @ call @ email kalian setiap malam.. Sampai nak sembang ape pun tak tau.. Itupun kalau kalian layan..
3. Dia berusaha mendekati kalian.. Dimana ada kalian disitulah dia ingin ada..
4. Mengikuti perkembangan dunia kalian.Tidak kiralah sumber itu dari kalian sendiri ataupun dari ketua kampung kalian sendiri..
5. Dia senantiasa ingin melihat kalian gembira.. Jika kalian bersedih, boring atau takde mood, si dialah yang akan menjadi penghilang duka kalian..
6. Dia akan merasa tidak gembira jika kalian bersembang dengan lelaki/perempuan lain. Jangan terkejut malam itu dia tak SMS kalian.
7. Lihat perbezaan layanan dia antara kalian dan rakan lain.. Bukankah dia layan kalian dengan lebih mesra? Lebih istimewa..
8. Kalau ada apa-apa aktiviti, orang yang dia akan ajak adalah kalian dan ingin menjadikan kalian sebagai senarai wajib ada..
9. Cemburunya mengalahkan orang lain.. Tapi sebolehnya dia tidak akan menunjukkan tanda protes itu dengan terlalu nyata..


Ada tak yang tersenarai ? kalau ada cepat2x la... terima dia ... hehe.. Ok jumpa lagi !





0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger