Friday, February 17, 2012

Aku suka kutuk AWIE OMAR

9:18 PM 1 comments







Assalamualaikum sahabat... entri kali adalah untuk mengutuk sekeras-kerasnya AWIE OMAR ! kenapa saya cakap macam ni ? haha... Jom kenali awie.omar....



Siapa AWIE OMAR ?

Seorang blogger yang sangat rajin.. ye la dia boleh review 16 blog dan komen  setiap entri .. klu aku mmg tak la.... rajin betul... sebenarnya aku kenal awie omar masa aku follow dia la.. kemudian , dia ajak aku join next top blogger .. aku pon join la nak cabar diri sendiri... apa kau kesah kan? haha...



Kenapa kutuk  AWIE OMAR ?

Sebab dia... suka komen entri aku , dalam blog dia sebenarnya da info yg menarik, contohnya, ttg fakta 10, dan yg aku tertarik.. ada award dalam blog dia.. hahaha.... sapa2x nak taw jom la lawat blog dia KLIK SINI .. dan yg paling best bila dia review satu - satu blog aku ,dan komen...  terbaik la ! :)



Pesanan kepada AWIE OMAR ...

Baiklah, kepada awie,, aku rasa ni mungkin entri aku yg terakhir,, sbb aku akan join kursus utk jaga budak baru masuk Uitm, aku jadi fasilitator... faham2x la klu jadi fasi ni kan ? :).. kursus tu 22/2 - 3/3.. aku takut x dpt nak curik masa update blog.. kalau x da entri pada tarikh yg di nyatakan tu faham2x lah yerr... or klu aku tersingkir mggu ni mmg selamat dah la.. hehee....klu ni mungkin penyertaan terakhir, mungkin aku blh join NTB2  kan ? jgn segan2x ajak aku... dan nak ucap terima kasih sbb sudi jemput aku join NTB1 k....klu lepas ni aku tersingkir harap sudi2x  lah jenguk blog yg x seberapa ni k... kepada yg lain teruskan perjuangan anda ! :) Ok jmpa lg klu ada rezeki ! sebenarnya x terniat pon nak kutuk ko awie omar... sbb aku dah x da idea.. laptop lak problem... hmmm... tragis betul....anyway , thanks awie. sbb invite and review blog aku..... jumpa lg. k... :)





1 comments:

  1. aku dah biasa kena kutuk. tak terasa pun hehehe ni nak tarik diri ke atau terasa dah tak sempat nak hapdek blog ni? Apapun selagi ada rezeki selagi itu masih ada dalam NTB1. TERIMA KASIH BANYAK BANYAK untuk entri ini.

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger