Monday, August 22, 2011

7 Makanan dan Minuman yang membuat anda cepat tua

2:36 PM 11 comments




  



Assalamualaikum aku just nak  shared bnda yg aku baca n aku  ringkas kan...

Ni dia 7 makanan dan minuman yg boleh cepat tua ...


1.  Minuman Berkabonat
2.  Sosej (Hotdog)
3. Kopi
4. Kerepek dan Kentang
5. Pastri  
6. Danging Merah
7. Nasi putih dan Roti Putih


Todiaaa... aku pon mkn semua bnda 2... 
Untuk penjelasan KLIK SINI

 


11 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA, nasi putih pun sama. adoiiii (^_^)

    ReplyDelete
  2. hah..nasi pun buat cepat tua..abis tu nak makan ape...waaaa..T_T

    ReplyDelete
  3. Semua makanan ni akan menyebabkan kita cepat tua??
    Favourite tu..Kalau macam ni la..
    Terpaksa terima kenyataan,setiap hari kita akan semakin tua juga..tak leh wat ape kan..hehe
    (sambil makan salah satu makanan diatas..hee~

    ReplyDelete
  4. hahhaa memang jadi tua la ini ni...xbleh skip nasi satu hari =)

    http://www.pinkbubblegumprincess.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. cepat tua?
    macam.... makan bnde nie byk2 nnti kita boleh potong umur org yg lebih tua ker??

    ReplyDelete
  6. haha habis tuh orang asia ni cpt tua ke makan nasik ?
    ahahhaaaa,,,

    jom usha entri baru .

    ReplyDelete
  7. nasi pun bleh cepat tua...humm y SK2 tu pun gune nasi gak kan? bleh awet muda..cane plak..huhu

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger