Wednesday, July 20, 2011

Aku bertunang !

4:22 PM No Comments











Assalamualaikum.. ok  kali ni cita sal aku bertunang hehe... eh ?? ya ka ?  x la... hehe... sbnrnya kak aku bertunang la... fuhhh.... mmg penat sblm dan selepas, ye la sblm dgn persiapannya , selepas , nak mngemas ,  hahaha,,, tp aku x kemas sngt pon hahaa... hmmm nak cita cm na ni ha ? hmm ok la mula la... sblm , mmg la nak kemas rmh sana -sini , beli 2 , beli nie.. mcm nak kawen dah hahhaa..... sbb rmh serba kekurangan so  kena beli la nak smbut org , keluarga baru la katakan, hehee,,, rmi mnolong  kak aku ,ayah ,  adek2x m, kwn kakaku , pling penat msti la mak aku, huhuhu....hmmm mcm2x pkir , rmi mana yg nak mai  hehee.. mak aku smpi x tido .... haha.....







Dengan kak anim... nak kuar beli brg...




Ok , tiba hari kejadian , rmh pon len dah... lain dari biasa hahahaa...  ye la kemas la  kan ... sbb  org nak mai tdak semak la hehehe... hmmm... hari kejadian aku bancuh air dgn adek  aku 4 tong ,  hehehehh... bnyk 2 hahha... peluh pon da hehee... org pon  mai rmh , kemas rmh hehee... mak uda aku msak acar , bihun sgpore , hehee., mak  aku kalut la , org mai x smpt nak tgnkp gmbr huhu,...  kak aku pki baju mcm pengantin dah hehehee... klu menikah trus la.... hehehe hbs cita kan ???  hehee ye la p mekap , kwn  kak aku bw , abg pejal , luqman , kak lina  , linda ,,... hehehee... and then bila kak aku balik .. fuyooo !!  mcm org lain x kenal dah hehehe... lain gila... hahaha.... cantik , anggun  , ayu , lain dari biasa hehehe,....







Cantiknya...........




Abg ipar .... hahaha...










Depa mai dah... hehehe





Yeay ! Aku dah bertunang !





Kak liza dgn anaknya...... ?





Eh .... milia ka yg bertunang ?






Photographer , abg pejal a.k.a maher zain malaysia....





Ni la pengantin nya , opsss... hehe.... baru bertunang la....





Kak anim , Mak long  , kak ida , Mak uDa....





Selepas itu ,  bakal abg ipar berserta rombongan cik kiah pon datang heheheee... wah smbt keluarga baru , insyallah.... mai dah semua... and then bincang2x alhamdulillah selesai juga... kak aku dah jd tunang org org !!! sapa jgn kcu hehehee...... semuanya berjalan lancar hehee.. amin , alhamdulillah ,,,, tu ... pas 2...  abg dauff  pon muncul la... hahhaa.... tangkap gmbor , n then blik ....  Lepas  kami baru mkn nasi hahahaa,... mak aku x mkn terus sbb  penat ,.,,, semua penat ari 2,,, kwn2x kak aku , satu family penat hahahaa..... tido terkelepek  hehhee,... smpi mlm penat ... kak anim  , aku la yg bsuh semua  pnggan , magkuk  hahah kami lena hehehe.. ok smpi sini saja .. semuanya selesai , tggu kenduri kawen lak k...









Abg dauff  dan kak ida... Semoga berbahagia...








Aku n yusman......




MAK .... ni ja yg da... gmbr mak x bnyk sngt huuuhu..




Kak liza , milia , kak ida...





Bersama abg baru hahaha.... 





Dgn azman , promote nenas.......





Kawan2x kak ida yg mcm adek beradek.... kak anim , kak lina , kak linda , abg pejal....




Hahahahaaaa............





hehehe., 




We are Family !



Credits to , ADEK  yusman , milia , azman  , mak , ayah , kak anim , kwn2x kak ida , kak lina  , kak linda , kak mas , kak liza , luqman , n then PHOTOGRAPHER sehari m abg pejal .... Terima kasih semua ! Jumpa lagi !!








0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger