Wednesday, September 9, 2015

Hang pasaipa ?

1:39 PM No Comments

Hang pasaipa ? 

Assalamualaikum semua, harap semua sihat.. Sejak dua menjak ni aku perhati ja, kebanyakkan Kereta mewah ni susah sangat nak bagi signal ! hang pasaipa ? tak nak guna signal tu buang ja jauh-jauh jangan menyusahkan orang. 

Satu lagi duduk di KL ni kena hati-hati juga sebabnya semua bawa keta macam jalan tu dia yang punya! hang pasaipa ? jangan susahkan orang lain boleh dak ? bukan sahaja susahkan orang lain, malah membahayakan pengguna jalan lain. 

Ada lagi satu masalah pengguna jalan raya di Malaysia, suka sangat guna lorong kecemasan, korang tak fikir ke kalau masa tu, ambulans nak lalu nak bawa orang untuk berubat, macam mana dia nak lalu nanti ? kesian la, fikir sama ok ! 

Kesimpulannya, jangan penting diri sendiri, ingat, bukan kita jer pengguna jalan raya, fikir sama keselamatan orang lain. 


0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger