Wednesday, March 20, 2013

Selamat Hari Jadi ! Abang dauf...

4:24 PM 1 comments





Happy birthday Abang dauf ... 

Assalamualaikum... entri kali berkisar ttg kehidupan aku lagi... semalam 19/03/2013 merupakan hari jadi Abg dauf, abg dauf dah tua.. hahaha ( abg ipar aku) .. so, kak  aku soh beli kek... brownies walnut.. mmg sedap... yang bestnya aku bw kek tu jalan kaki dari sunway pyramid. ko mampu ? lenguh tangan aku haha.. nak naik teksi mcm rugi ja.. hahaa.. Simple celebration... but nice... semoga kak aku n abg dauf, berbahagia selamanya .. amin... 



Sedap oo... sila jeles. :) 



1 comments:

  1. sedapnye kuey tiaw tu...hehehee
    Selamat Hari Lahir =)

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger