Sunday, January 6, 2013

Guardian Pharmacy : Hampir 3 Bulan

7:02 PM 8 comments



Assalamualaikum, pejam celik,pejam celik hampir 3 bulan sudah aku kerja di Guardian Pharmacy ni, sbg Retail management trainee, terlalu banyak yang belum aku belajar, harap dapat tingkatkan lagi pengetahuan, skill, pengalaman.. Sesungguhnya masih terlalu banyak untuk belajar.Di harapkan di mudahkan segalanya.. 



Keluarga Guardian Pharmacy, Sunway Pyramid 



8 comments:

  1. hai.. penat x keje sbgai trainee? mcm mana dgn waktu bekerja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. penat awak... serius that why , i dah berhenti

      Delete
  2. Assalamualaikum..sye nak tanya brape lama awk keje sbg retail management trainee kat guardian tu?? Klau berhenti keje dlm tempoh latihan 6 bulan tu boleh tak?? Sye tanye sbb dpt offer RMT guardian tp x sure nk amik ke x..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm, saya kerja sampai jadi retail executive, lebih kurang 1 tahun la.. kerja dekat situ.. dapat area mana?

      Delete
  3. time kerja jam brpa ye...mula jam brapa smpi jam brpa ye.ad shift tak...boleh saya tahu tak.sbb diaorang ad offer..

    ReplyDelete
  4. boleh saya tahu tak. time kerja dari jam brape ye..mula jam brapa smpi jam brapa ye..ad shift ke... elaun brapa diorag byar..haha

    ReplyDelete
  5. time kerja jam brpa ye...mula jam brapa smpi jam brpa ye.ad shift tak...boleh saya tahu tak.sbb diaorang ad offer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja shift ni, 9-6. 1.15-10.15 weekend 1.45-10.45.. elaun ade shift elaun

      Delete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger