Thursday, April 5, 2012

Assignments dan Aku...

10:50 PM 1 comments



Assalamulaikum.. wah .. dah habis sudah  minggu kelima, cepat betul la.. hmm.. kalau dah minggu ke 5, ni fhm2x lah, asignmnt pon semakin bnyk.. aku ni mcm biasa , harus lah tak mula lg.. hmm ape nak jadi ni... nasib bek da kawan yg selalu remind aku, thanks la.. farah.. hahaa... dia siap bg list lagi.. aku aku sedar yg aku da asignmnt sebanyak tu hahahaha.... nak  tengok, banyak ka tidak ? Jom tengok ramai ! Yunus hg kena wat dah nie.. nt kalut plak... hahaa....



Wah ! Banyak nie !




All the bese babe ! All the best kawan-kawan ! :)



Credit to : 


Misfarah Ishak :)







1 comments:

  1. Sikit ja tu.. heheh, tapi sikit2 pown sakit jugak la kan,... especially bab2 report n group project tu..

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger