Tuesday, July 17, 2012

Kau Sahabatku

6:01 PM No Comments




Assalamualaikum semua .. kamu semua dah ada sahabat ? kalau saya ? itu rahsia saya... sekarang ni susah nak cari sahabat yang betul-betul memahami kita.. Dalam persahabatan jangan la kita anggap sahabat seperti payung, yang boleh kita cari ketika hujan sahaja, Tapi bila cuaca cerah je, kita buang dia jauh-jauh. Aku harap tak ada sahabat yang macam ini,. tapi sebaliknya ramai sahabat yang macam ini.. kalau korang bersetuju cakap 'YA' dalam hati :) .Baiklah semoga hari-hari anda lebih baik dari hari ini, lebih indah dari hari.. Semoga terus sukses dalam apa jua bidang yang kalian ceburi. Sahabat Sejati Selamanya :) ..







0 comments:

Post a Comment

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger