Sunday, February 19, 2012

REUNION

12:07 PM 1 comments






" LETS UNITE "



Assalamualaikum semua. kali ni, hanya nak ceritakan  tentang reunion yang berlangsung selama 3 hari . Wah  meletop tak ? reunion kali ni jumpa balik dengan kawan - kawan form 6, perasaan memang seronok la.. bukan senang nak jumpa ramai - ramai macam tu. Kami juga mengambil kesempatan ni, untuk berjumpa dengan cikgu - cikgu .. Guru penyuluh kejayaan.. di mana pun harus ingat dengan jasa dan pengorbanan guru kepada kita. Aktiviti kami masa reunion tu , ialah makan ja.. 24 jam... haha.. Sekurang - kurangnya cuti sem kali ada jugak aktivit menarik di samping berkongsi pengalaman dan cerita menarik di tempat belajar masing - masing. Ada kawan yang dah kahwin , bertunang , "couple" hehe, dan macam - macam lagi la. kalau nak cerita pasal pengalaman memang banyak la. semua ada pengalaman masing - masing. Di harap reunion kali ni dapat mengeratkan lagi nilai persahabatan dan silaturahim sesama kita.



Ketika di rumah cikgu nora .. aku, wan dan bad...




Dari kiri, shud, che na, aku, malek, din , wan dan bad...




Bersama adek form 6




Che na kenapa tu ? Dari kiri, bad, rabi, kak ida , shud dan che na




Makan jgn tak makan....



Baiklah sampai disini saja.. Jumpa lagi yer, kawan - kawan... kenang daku dalam doamu....





1 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger