Friday, February 3, 2012

Lidah Buaya paling ngeri di dunia

4:01 PM 2 comments










AMARAN KERAS KEPADA SEMUA !



Assalamualaikum... hello ! salam  jumaat.. Solat jumaat x td ?? :) wah indahnya hari ini, aku just nak crita pengalaman aku p Africa Selatan , baru- baru ni wah letih kot... naik flight 5 jam ! korang ade ? hmmmm.. actually bkn nak cita psal nek flight... aku just nak cita ttg satu bnda pelik ni kat africa.. korang taw x ? aku jumpa lidah buaya paling ngeri... klu korang tgk.. sure muntah... euwwwwwwwwwwww..... Awas la pada yg da sakit jantung , darah tinggi ,kencing manis ... eh kencing manis pa kaitan kan ? ape3x  ja lah.. tp lidah buaya ni mmg  menakutkan..... aku pandang sekali imbas ja... huhuhu.. takut. kot... korang nak tgk x ?? sebenarnya lidah buaya ni aku jumpa msa da treaseure hunt dlm hutan tu.. n aku tangkap gmbr dia senyap2x... huhu.. gerun  la...  ok la aku nak tunjuk kat korang tp... AWAS,  kepda yg ada penyakit kritikal di nasihatkan supaya x tgk la... ok ... jom tgk ! kira dlu... hehe...

  1     2   3   4   5  6  7   8  9   10

|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V



Degil yerr ????


OK ni la... nak tunjuk : 

Tadaaa !!!!!!!!!!


               
Gerun x lidah buaya ni ? x gerun ka ? tgk tu lidah bercabang... arghhhh tidakkkk !!!!!.....hahahaa. saja ja nak bergurau dgn rakan2x blogger... sebenarnya segala cerita di atas adalah rekaan semata- mata.. tiada kena mngena dgn mak cik belakang rmh korang , amoi depan rumah korang hahaha.... msti rmi yg masih  terkejut tgk lidah buaya nie... kan ??? bertenang semua.. rileks suda...   Harap enjoy dgn entri ini...  :)  Terima kasih sbb terjah blog x seberapa ni.. Jumpa lg !





2 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger