Tuesday, January 31, 2012

Kenapa ???

11:34 AM 3 comments









Assalamualaikum.. Berbicara mengenai KENAPA ?


KENAPA  bila org yg melawat org sakit , suka tanya ,... sakit ka adek ? padahal terang2x telantar tu ....

KENAPA selalunya video karoke x sama dgn lagunya .. x paham larr....

KENAPA lecture , hari ini dia kata A , sok dia kata B , lusa dia kata A balik ?

KENAPA manusia selalu dengki - medengki ?

KENAPA perlu ada rasa cemburu ? iri hati ?

KENAPA kita tak boleh terus terang dgn org yg kita sayang ?

KENAPA aku suka Blogging ?


Hehe... tu ja soalan .. harap anda boleh jawab la yerr... 

Selamat Menjawab !


___( ^ - ^ )___


3 comments:

  1. Kenapa aku confius ngan soalan2 ni? hehehe
    jemputla singgah ye
    http://awieomar.blogspot.com/2012/01/10-perkara-yang-buat-cikgu-marah-giler.html

    ReplyDelete
  2. as salam..
    kenapa?

    hm..pakcik cuma boleh kata..wallahua'lam..
    hati manusia ni lain2 kan..kita tak boleh nilai dia berdasarkan apa yang dia buat pada saat tu je kan..

    Jemput ziarah membaca entri pakcik.. ;)
    syukran..


    Pergi Mati..


    Cara meringankan solat dalam Islam


    Under Guise Of Friendship

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger