Tuesday, January 24, 2012

GOUT

9:42 AM 2 comments













Assalamualaikum semua.. kali ni aku nak cita sal penyakit gout ... kenapa ? sbb aku dah terkena .. doktor tu pon terkejut muda2x lg dah terkena penyakit gout nie... hmm nak wat cm na kan.. redha la.. mungkin allah nak kurangkan dosa aku... dan mmberi amaran kepada aku nikmat yg di beri pinjaman buat sementara saja... rasa gout ni sngt sakit mmg x leh pijak kaki di lantai la... hmmm... tiba2x ari ni aku terpikir nak tgk pantang larang gout... mmg bnyk pntang larang nya... terutamanya sekali x leh makan  seafood, kekacang , makanan sejuk, ... dan bnyk lg.. hmm aku mmg kena hati2x lepas nie.. hmm  harap semuanya ok ja.... hmmm... aku harap pada mereka yg tiada apa2x penyakit tu , jagalah kesihatan anda sebelum terkena.... sekian untuk kali nie....


" Utamakan Kesihatan Anda "




2 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger