Saturday, December 31, 2011

888

8:00 PM 3 comments









888



Assalamualaikum.... yess.. 888 cantik x no. 2 ? haha.. klu org cina dia ckp "ong"  hahhaa.... sebenarnya.. saja ja nak wat entry ringkas ni.. sblm masuk 2012..... aku dah capai follower yg ke 888... bngka angka jadi ukuran.. tapi keunikannya 888.... so sebelum no ni bertukar ke  889... so aku sniping tool cepat2x  td.. hahaa...lepas ni klu 8888 aku wat lg la entry... tp leh sampai ka ? hahaha.. x mungkin la kan.. blog kerdil n skema ni nak capai angka tu... hahhaaa....so... itu saja hehee....




Tu dia... follower ke 888, Awie Omar




Jumpa lagi di tahun hadapan ! 





3 comments:

  1. Tak sangka pulak follower yg ke 888. Terima kasih 3X. Selamat tahun baru. Pasal NTB 1 kalau tak faham tanya je kat entri sana. apa2 hal aku jawab. Terima kasih sekali lagi.

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger