Wednesday, August 24, 2011

Ya allah , Aku terima Ujian Mu ini

10:32 AM 4 comments








Assalamualaikum... aku baru sj terima ujian dar allah , penyakit lama dtg,kaki sakit "ghout" sakit nya x terkira la... nk jalan pon ssh , nak solat pon susah ... sakit mcm mn pon solat ttp kena wat.... ujian ni mungkin amaran kepada aku yg leka ni.....aku harap sngt dpt di sembuhkan dgn cepat ... Amin... Kepada smua doakan kesihatan aku... Terima kasih....  munkin ada hikmah di sebalik semua... ini...




" Allah sentiasa ada untuk kita " 


4 comments:

  1. Zwan doakan smoga penyakit yang menimpa bro tu akan cepat sembuh.. amin!
    btw, b strong ok..


    MySuaraBlog: Awas Lelaki Berumur 15-25 Tahun

    ReplyDelete
  2. semoga anda cepat sembuh..elakkan makan seafood klw ghout :)

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh dan lebih sihat...amin

    'sesungguhnye penyakit itu penghapus dosa bg org mikmin yg bersabar'...XD

    ReplyDelete
  4. Zwan .. thanks weiii'


    azurie... hehee... betul tu


    qudwa.... amin,,... hehe

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger