Saturday, August 20, 2011

Wahh header flash

5:57 PM 3 comments



Assalamualaikum... kali ni aku join contest menang
 header flash , aku harap blh mng !


Saya suka blog sampan kertas dan tutorialmalaysia kerana :

OK... Untuk memudahkanya saya komen satu persatu bermula dgn :

Sampan kertas :

Pertama suka blog ni ? , msti la sbb cepat loading ! mmg aku suka blog  yg cepat loading , 
Selain dari tu blog ni mmpunya tutor yg berguna n boleh mmberi bnyk manfaat kepada blogger 
dan juga pelawat dalm blogg ni juga... Selain daripada itu , penggunaan warna, sngt seimbang 
aku suka blog yg da 2 - 3 warna ja, x perlu bnyk2x mcm blog sampan kertas ni... Kalau letak bnyk warna mmg serabut tp blog sampan kertas ni mmg  terbaiklah... warna hitam, my fav...Input2x dlm blog ni terdiri drpd pelbagai label, yg sesuai untuk semua golongan masyarakat.. dan yg paling penting aku suka header dia ! mmg menarik la... cute ,, simple but nice... aku rasa itu ja.... tp blog ni mmg cool la..... Caiyokk.. Sampan kertas...


Tutorial Malaysia : 

Seperti yg aku ckpkn untuk sampan kertas blog tutorial malaysia ni pon nng nak loading aku suka itu,  selain dari itu terdapat pelbagai tutorial untuk mnghias blog.. aku suka... dan aku yakin rmi juga blogger yg suka dgn tutorial tu, bkn semua blogger taw semua tu so tutorial malaysia ni sesuai unutk di jadikan rujukan oleh semua blogger.. dan dlm tutorial malaysia kita juga  boleh dapat direct link ke apple , goggle , microsoft n yahoo news... sngt bermanfaat kepada semua , bkn sahaja kpd blogger tp , kpda semua visitors...  


OK, Itu saja pendapat aku , kenapa aku suka sampan kertas n tutorial malaysia...
OK.. harap blh mng !.... 


3 comments:

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger