Sunday, August 21, 2011

" SEGMEN KIBARKAN JALUR GEMILANG DI BLOG ANDA ! "

8:33 AM 3 comments


" Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke -54 " 



Asslamualaikum semua !... kali aku join  segmen ni , segmen kibarkan jalurkan gemilang di blog anda, di invite oleh  Mr. Right  Terima kasih daun keladi... Rules segmen ni  mudah saja... oleh itu aku sukanya untuk join.. n di tambah pula dgn rasa cinta aku pada Tanah Air... Malaysia...Ok oleh itu marilah bersama-sama kita memeriahkan segmen ini... 


Nak join ?  KLIK DI SINI 


"Saya bangga Menjadi Rakyat Malaysia Kerana........................... 

 TEMA 2011 : " Transformasi Berjaya Rakyat Sejahtera "

 " Saya bangga Menjadi rakyat Malaysia kerana malaysia merupakan satu negara yg unik kita boleh menyambut semua jenis perayaan bersama-sama. Walaupun kita Berbilang kaum dan agama , tetapi kita tetap hidup dalam keadaan yang aman dan damai serta harmoni. Selain itu juga saya berbangga menjadi rakyat malaysia kerana negara kita akan menyambut ulangtahun kemerdekaan yg ke -54,bermakna sudah 54 tahun kita merdeka. "


Alhamdulillah selesai juga.. itu saja dari saya Mr. Right , terima kasih kerana buat segmen ini, teringat masa Zaman amek STPM, dulu . huhu... Tulis panjang gila.. ni  pon x pangjang lagi...Apa2x pon..Selamat Menjalani Ibadah puasa , Selamat Menyambut Hari raya aidil fitiri  dan Selamat menyambut ulangtahun Kemerdekaan yg ke - 54. OK, nak tegaskan kat sini , segala peulisan di atas adalah dari saya , tidak ada istilah  "copy n paste ". 


Jom hayati lagu ini : 

31 Ogos

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka

(Sumber : liriklagu.com) 


OK di sini saya tag 3 bloggers  





" Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke -54 " 







3 comments:

  1. a'kum. terime kaseh kerana sudi join ek. jangan lupe pesan kat 3 kawan yang di-tag tu untuk join jugak ye.

    selamat berjaya !

    ReplyDelete
  2. btw, rule untuk sambung ayat max hanya 50 pp.
    anda dibenarkan untuk edit lagi yep;)

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger