Thursday, August 25, 2011

Kentut itu Busuk, Ingatlah orang tersayang

1:09 PM 3 comments










Assalamualaikum semua.. kali nak cita psal kentut... kentut wangi ka  busuk ?.. hehee,,, tepuk dada tnya hati.. hehee.. sbnrnya aku just nak bg taw... kentut tu mmg la bgus bunag angin tapi kena la bertempat kan ? x kan depan org ramai kita nak kentut... x beradab ok..... Tambah2x lg kentut bila org nak mkn.. klu korang semua rasa mcm mana ? hmmm mmg x suka betul la. klu da org mcm 2...






Dont feel free to " Kentut "..... kentut biar bertempat ok.... kadang2x.. sampai sesak nafas .. geram ... mmg sngt geram !... hahaa... aku cita ni based  pengalaman la.... huhuhu... Klu nak kentut tu.. usha2x la keliling ... hahah.... kdang2x da juga yg kentut tu.. lepas kentut tu tuduh org... taw pon malu... hahaa.... ok.. pa la aku ni dok cita sal kentut kan ? .... hmmm saja nak ingtkan semua.... Beradab la skit ok.... Pa2x .... Salam Lebaran...





Bukan x bagi kentut... tp bertempat la... ada akal... gunakan lah akal tu sebaik-baiknya....  OK.... cerita ini x da kena mngena dgn nenek belakang rumah korang.... renung2xkan... 




3 comments:

  1. huhu.. nice entrylah. kebetulan deeya pun ada cerita pasal kentut. jom terjah sini,

    http://sayakongsicerita.blogspot.com/2011/08/kentut-vs-terkentut.html

    ReplyDelete
  2. xde cite len ke ang nk cite...hahahaha kentut jugak jadi pilihan ang..huhuuu

    ReplyDelete
  3. salam kenal...

    mmg sgt x sopan kalo kentut x cover2...

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger