Friday, August 12, 2011

" i follow u , u follow back " : Susah ka ?

4:16 PM 8 comments



Assalamualaikum semua..
kali ini nak berbicara  ttg 
 " i follow u , u follow back "

Sbnrnya aku lah org yg selalu tulis mcm ..
Untuk apa ? mesti lah , untuk tmbh follower..
Mungkin da , yg kurang snng ...
Ok snng ja, aku tulis , follow back,
So, klu sapa2x yg x nak follow terpulang la kan ?
Hak individu ,masing2x....
Tapi rnya x susah klu follow balik.. 
just klik " follow "
and selesai...

Apa2 pon aku nak ucap beribu, 
berjuta terima kasih kepada follower aku 
yg dh mncecah 
500 ...thanks u all...
Mcm na blh cecah bnyk ni ?
Mmg la, da di antara blogger yg kata,
baru 500 ja, aku dah 15,000,
bg aku 500 ni jumlah yg bnyk jgak.. hehe
blog aku bkn femes pon.. 

sebab musabab, yg dah cecah 500 ni sbb 
perkataan ni..

" I FOLLOW U , U FOLLOW BACK K !"

Sekian untuk kali ini... 


8 comments:

  1. mroren... thanks... follow saya,,, hehee

    ReplyDelete
  2. a'aa..senang je nak follow back..hahaha.
    tapi ada jugak yang tak suka wak camtu.
    tapi takpe,, ENJOY

    ReplyDelete
  3. sokong bro! tak kesah lah nak ckp mcm tu pun kan..it worth right by using that sentences :) anyway keep it up keep blogging..eh..follow me back ok :))

    ReplyDelete
  4. stuju2..xpe..mle dr sket nnt rmai2la..fllow gak ni.hehe

    ReplyDelete
  5. jgn isau..i follow u back..inni slh 1 cra nk tmbh follower kn??sokong!sokong!

    ReplyDelete

Tiada Kepalsuan Copyright © 2013
Powered by Blogger